awt Skrevet Desember 29, 2016 Share Skrevet Desember 29, 2016 On 2.12.2016 at 18.40, Haugee skrev: Går på SOTS - Stavanger Offshore Tekniske Skole mens eg venter på bedre tider Hvilken linje? Går selv på Teknisk Fagskole der, men neppe samme linje. Tøft prosjekt forøvrig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 On 29.12.2016 at 10.23, TRF-Racing skrev: turbin (eksos) eller kompressor (luft) ? Jeg antar den siste. Da kan du med fordel dra på betydelig mer vinkel på bladene. Da er kompressor ja Ja eg kunne gjort da men eg bare lagde noke kjappt for å bli ferdig med den On 29.12.2016 at 13.21, minim skrev: Jeg har byttet ut kontrollerkort på 3D printeren i romjulen så har ikke fått forsøkt igjen før nå. Jeg sliter fortsatt med å få til supporter som holder :/ Den løsnet ganske tidlig i printet så det er grunnen til den elendige kvaliteten. Er helt fersk på å bruke "supporter" så det blir noe prøving og feiling for å få det til Ser for meg at blokka og andre ting som kan printes med en godt feste mot underlaget er mye enklere å få til. Følger ihvertfall prosjektet spent fremover Sjå der ja! Kult å sjå ting som eg har tegna har blitt 3D printa Ja eg ska snart begynna å tegna litt igjen. Har vært så mykje opptatt med andre skuleting i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 On 29.12.2016 at 13.35, awt skrev: Hvilken linje? Går selv på Teknisk Fagskole der, men neppe samme linje. Tøft prosjekt forøvrig! Eg går Automasjon 1. året Ka linje går du? Takk for da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Burde vel gått der jeg også, da det er det jeg har fagbrev i, men går 2. året på petroleum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 23 minutter siden, awt skrev: Burde vel gått der jeg også, da det er det jeg har fagbrev i, men går 2. året på petroleum. Åja! kor har du jobba? Eg har vært på Kværner Stord og vært med å bygd Eldfisk 2/7S, Edvard Grieg og vært oppe på utbyggingen til Nyhamna prosjektet. Er vel spennandes med petroleum og lure på å gå kjemi og prosess når eg er ferdig på teknisk. Få litt fleire fagbrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Blir litt Off-topic dette nå, men det er jo min feil. Har jobbet på Kårstø for Aibel tidligere, nå jobber jeg med brønnservice offshore (derfor jeg tar petroleum). Hjelper på med mer ja, gjør i hvertfall ikke ting verre. Tok et fagbrev til i desember selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 8 timer siden, awt skrev: Blir litt Off-topic dette nå, men det er jo min feil. Har jobbet på Kårstø for Aibel tidligere, nå jobber jeg med brønnservice offshore (derfor jeg tar petroleum). Hjelper på med mer ja, gjør i hvertfall ikke ting verre. Tok et fagbrev til i desember selv. Ingen problem hehe nei da er kjekt å ha fleire fagbrev. Ska snart begynna med litt tegning igjen, men har ein prøve eg ska gjennom snart awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Januar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2017 (endret) God kveld Holde på å tegna impeller te kompressoren Endret Januar 19, 2017 av Haugee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Mars 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2017 Hei, litt lenge sio sist no men har hatt da veldig travelt + at me er ferdig med tegning for i år så har vært lite inventor i det siste men no er eg ferdig med turbo. Runey, tommyheimberg, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet November 6, 2017 Forfatter Share Skrevet November 6, 2017 Hei, har ein pause fra inventor siden me er ferdig med dette programmet på skulen. Fekk sommerjobb som ingeniør i år som tegner i inventor så da var ganske spennande! Skal få prøve å ta meg tid te å tegne litt i helgene. Fant også ut at me har 3D printer på skulen så tenkte å hørra om dei kan prøve å printe ut heile turboen. Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå