Gjest Skrevet Desember 5, 2016 Share Skrevet Desember 5, 2016 On 1.12.2016 at 10.37, iittala skrev: nesten helt umulig å finne ut hvor lyden kommer fra, den blir jo borte når bilen står i oppoverbakke eller nedoverbakke. I tillegg så forsvinner lyden med en gang turtallet er forbi 800. Blir helt gal, skal innom verksted de nærmeste dagene, på tide å kvitte seg med denne bilen tenker jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 7, 2016 Share Skrevet Desember 7, 2016 Var innom et verksted idag, feilen var pga en gåen motorfeste. Beste nyheten jeg har fått på lenge, men de skal ha 8000 for å fikse dette. Er ikke dette litt dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 7, 2016 Share Skrevet Desember 7, 2016 Det var sinnsykt dyrt! Originale fester koster 1511,- per stykk på GS. Og de bør overhodet ikke ta ca 6500,- for skifte av et motorfeste. Mulig de tok 1 time betalt for feilsøking, så da vil de ha ca 5000,- for skifte av motorfeste, noe som kanskje tilsvarer 3,5 timer om man tar 1500,- per time som utgangspunkt. Det er overhodet ikke en pris som jeg ville ha betalt under noen omstendigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 7, 2016 Share Skrevet Desember 7, 2016 1 time siden, Otis skrev: Det var sinnsykt dyrt! Originale fester koster 1511,- per stykk på GS. Og de bør overhodet ikke ta ca 6500,- for skifte av et motorfeste. Mulig de tok 1 time betalt for feilsøking, så da vil de ha ca 5000,- for skifte av motorfeste, noe som kanskje tilsvarer 3,5 timer om man tar 1500,- per time som utgangspunkt. Det er overhodet ikke en pris som jeg ville ha betalt under noen omstendigheter. De ville skifte begge festene. Jeg fikk pruta ned til 7000 nå, men synes ennå det er mye for en slik bagatell feil. Kan gjerne gjøre jobben selv om jeg finner et sted med beskrivelse av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Desember 7, 2016 Share Skrevet Desember 7, 2016 (endret) Hvor mye tid er satt av til jobben? Delene koster 2212,5 på Koed.no eller 1992,5kr med BMWCCN (550kr i kontigent) rabatter Endret Desember 7, 2016 av Eivind320x Tilleggs info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 8, 2016 Share Skrevet Desember 8, 2016 21 timer siden, Eivind320x skrev: Hvor mye tid er satt av til jobben? Delene koster 2212,5 på Koed.no eller 1992,5kr med BMWCCN (550kr i kontigent) rabatter han sa at det tar mye tid. Jeg spurte ikke videre i og med at jeg ikke hadde tenkt å reparerer der uansett. men de kom også på en pris på 2200 på delene. Ble bare litt sjokkert over at han sa først 8000 også ned til 7000 etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 8, 2016 Share Skrevet Desember 8, 2016 46 minutter siden, Saucebaoss skrev: han sa at det tar mye tid. Jeg spurte ikke videre i og med at jeg ikke hadde tenkt å reparerer der uansett. men de kom også på en pris på 2200 på delene. Ble bare litt sjokkert over at han sa først 8000 også ned til 7000 etterpå. Hvorfor blir du sjokkert når du pruter selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 8, 2016 Share Skrevet Desember 8, 2016 16 minutter siden, lagunilla skrev: Hvorfor blir du sjokkert når du pruter selv? Fordi jeg syntes 7000kr for alt var i overkant mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå