Slavearbeider'n Skrevet Desember 3, 2016 Skrevet Desember 3, 2016 Hei Driver å pusser opp ett sett RH XD RAD felger. Og lurer på hvilken silikon jeg skal bruke for å tette felgene? Noen som har noen tips? -Slaven-
RF91 Skrevet Desember 3, 2016 Skrevet Desember 3, 2016 Eg og eit par kompisa ha pleidd å bruka tec7 på felgsetta våre. Funka knall
hsd Skrevet Desember 3, 2016 Skrevet Desember 3, 2016 http://www.odegard-lakk.no/nb-NO/produkter/lim-og-tetning/tetningsmasse-polyurethane-svart-3m08694-310ml.aspx billig og bedre enn det meste.
Slavearbeider'n Skrevet Desember 10, 2016 Forfatter Skrevet Desember 10, 2016 Bruker samme tråd Jeg har kjøpt nye skruer men kommer til å bruke orginale muttere da disse er i god stand. Stemmer det at det skal trekkes til med halvparten av opprinnelig moment? Altså da de var nye Men skal jeg da stramme til fra mutter eller skrue. De nye skruene skal trekkes til med ca 30 nm i følge SSR -Slaven-
hsd Skrevet Desember 10, 2016 Skrevet Desember 10, 2016 er helt vanlige 10.9 bolter, kan gjenbrukes uten problemer og skal ha normalt moment hver gang. Gjelder både mutterer og boltene. Dersom du bruker loctite, så bør du bruke loctite 243 og ca 25 nm.
Slavearbeider'n Skrevet Desember 10, 2016 Forfatter Skrevet Desember 10, 2016 3 timer siden, hsd skrev: er helt vanlige 10.9 bolter, kan gjenbrukes uten problemer og skal ha normalt moment hver gang. Gjelder både mutterer og boltene. Dersom du bruker loctite, så bør du bruke loctite 243 og ca 25 nm. Takk! Vet som regel alt du, @hsd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå