Eivind94 Skrevet Desember 5, 2016 Share Skrevet Desember 5, 2016 (endret) Da var det på tide å lage en garasje råd 😋 Hadde en BMW e87 116i 05' før, har lenge leita etter ny bil, da jeg syntes 116i var rett og slett kjedelig og var liksom ikke meg. Så mens jeg var inne til førstegangstjeneste fant jeg en 3 Serie som hadde nesten alt jeg ønsket å ha av utstyr. Dro og tittet på den, og var egentlig solgt med en gang😁 Her er utstyrslista Vehicle information VIN WBAUS91010A184600 Type code US91 Type 320I OL (EUR) E series E91 (MUE) Series 3 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine N43 Displacement 2.00 Power 125 Drive HECK Transmission MECH Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT) Prod.date 2009-06-04 Vehicle options S161 Emissions standard EU5 S1CA Selection of COP relevant vehicles S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S230 Extra package, EU-specific S258 Tire with run-flat functionality S2ME BMW alloy wheel, M double spoke 194 S313 Fold-in outside mirror S320 Deleted, model lettering P337 M Sports package S386 Roof railing S417 Roller sun vizor, rear door S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior mirror with automatic-dip Vehicle options S441 Smoker package S470 Isofix-System S481 Sports seat S4AE Armrest front, retractable S4MG Int. mouldings aluminium glacier-silver S502 Headlight cleaning system S507 Park Distance Control (PDC), rear S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S563 Light package S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S663 Radio BMW Professional S676 HiFi speaker system Vehicle options S698 Area-Code 2 for DVD S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite P7RS Package Comfort L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP Vehicle options S1CB CO2 package S321 Exterior parts in vehicle color S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German Sånn så den ut dagen jeg kjøpte den 😁 Jeg hadde bestilte nye felger, så dem var hentet før jeg hentet bilen, så det første jeg gjorde når jeg fikk bilen hjem var bytte sko på bilen 👌🏻 Kjøpte bilen i mai, sa var bare å begynne å polere den med en gang og gjøre den klar for 17 Mai. Startet først å vaske bilen Så etter bilen hadde tørket begynte jobben Blei veldig fornøyd etter 3 dagers arbeid. Både utvendig og innvendig 👌🏻 Ferdig resultat på 17 mai, tok også å plasti dippet nyrene matt svarte. Neste fix var å bytte pærer i ae kjøpte mtec v3.0 cree 26W 1600 lumen 6000 kelvin. Blei rimelig fornøyd 😊 sammenlignet med en kamerat sin e61, led gjør sitt 👌🏻 Så måtte man jo ha us blinkers som jeg har sikla på lenge 😄 kjøpte meg carly for å programmere det 👌🏻 Neste steg var litt mer trøkk i anlegget 👌🏻 Satte inn 1 JL Audio JX1000/1D 2x8" JL Audio 8W3v3 Så var det vintertid og vintersko og lue må på 👌🏻 takboksen hadde jeg på gamle BMW'en, så derfor måtte denne lakkes om til riktig farge 😄 Dårlig bilde, men litt usikker på om jeg liker den sånn. Så mulig jeg lakker den om. Det var vell det jeg har fått gjort foreløpig, kommer mer siden 👌🏻 Endret Desember 5, 2016 av Eivind94 Marius2002 og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 5, 2016 Share Skrevet Desember 5, 2016 (endret) Flott og godt utstyrt e91 velkommen i klubben! Mange fine mods, følger med her Fulgte med på en 320i ganske lik denne men den ble solgt før jeg var klar til å handle. Endret Desember 5, 2016 av Gorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 (endret) Fin og bra utstyrt bil, velkommen i e9x klubben Herlig at noen går for bensin og, ikke veldig vanlig på disse bilene. Endret Desember 6, 2016 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 Fin bil og fin oppdatering Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind94 Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 Hehe, moro å få sånne kommentarer ☺️ Var stor overgang å gå fra e87 116i til denna 😆 Men er veldig fornøyd, er veldig fornøyd med det jeg har gjort med den foreløpig. Har litt lyst til senk. Og tenker da Supersport Black Evolution. Men tror jeg dropper det. Bor tross alt i Norge. Og føler det blir unødvendig. Selv om jeg har sinnsykt lyst på. Fikk opp motorvarsel etter jeg vaska bilen her om dagen. Så må sjekke ut den. Fikk ikke opp noe på carly. Så må se om noen har diagnoseapparat i området her. Hadde også problemer med coupevifta. Men var bare å plugge den ut og inn, så funka den igjen. Noe snodig, men det fungerte. Var i BMW Welt i sommer, tenkte å legge ut noen bilder fra det snart. Må bare finne dem frem 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå