rreinkind Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 (endret) Hei! Jeg har noen spörsmål ang retorifitting av min 2014 BMW 520d f11 Jeg har nå CIC uten navi, men med blåtann med avspilling av musikk, aux og usb i midtkonsollen. Vill gjerne få den store skjermen med NBT, navi og det jeg allerede har (blåtann osv) Har lest lite her inne og funnet en masse info hit og dit. Kan jeg köpe http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-series-F10-F11-F18-M5-NBT-Professional-LED-HDD-WIFI-Navigation-Sat-Nav-/282296971816?hash=item41ba35f228:g:cRoAAOSwo4pYIdgf ? Skulle det fungere på min bil? Og hvordan er det med coding? Vad skulle det koste? Kan jeg fixe det selv? En ting til bare.. I bilens datasystem ligger jo en masse info om tidligere servicer, info om når neste oljeskift skal skje osv. Kommer jeg miste all denne info? Robin Endret Desember 21, 2016 av rreinkind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Nei du mister ikke service info. Ja du kan gjøre det selv om du vet hva du driver med. Siden din er en 2014 modell så har du riktige styreenheter fra før, så dette er NESTEN plug n play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rreinkind Skrevet Desember 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2016 Nesten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Litt utskiftning av ledninger osv, andre kabler til skjerm osv fra NBT <> CID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Best å leie SweetBMW til jobben 👍🏻😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rreinkind Skrevet Desember 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2016 19 minutter siden, SweetBMW skrev: Litt utskiftning av ledninger osv, andre kabler til skjerm osv fra NBT <> CID Aha, behøver jeg ikke å kode den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Jo. men enheten passer rett inn i bilen uten større modifiskasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rreinkind Skrevet Desember 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2016 Bra, da blir det litt utbytting over nyåret! Tusen takk for hjelp!!! Vet du om noen som kan hjelpe til med koding? Så bimmer-tech kan, men det kostet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rreinkind Skrevet Desember 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2016 Så akkurat at din signatur antyder at du kanskje kan hjelpe med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 30 minutter siden, rreinkind skrev: Så bimmer-tech kan, men det kostet Hvis du synes Bimmer-tech er dyrt, finner du nok ingen rimeligere løsninger her hjemme. De færreste gidder å påta seg slike ettermonteringer gratis. Det er tross alt litt jobb med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rreinkind Skrevet Desember 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2016 5 minutter siden, Saltkjelen skrev: Hvis du synes Bimmer-tech er dyrt, finner du nok ingen rimeligere løsninger her hjemme. De færreste gidder å påta seg slike ettermonteringer gratis. Det er tross alt litt jobb med det.. Jeg fant ikke ut va bimmertech tar for bare å kode enheten, men om jeg skal kjöpe hele settet ( skjerm og NBT ) med koding skal de ha 3355 dollar (ish 30.000)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Jeg er enig i at 30.000kr er i overkant, men du må nok fort regne med 15-20.000kr om du ikke har deler selv og skal få noen til å ettermontere for deg. Uansett er det verdt hver eneste krone når du har multimediasystemet du har i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rreinkind Skrevet Desember 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2016 (endret) Ja, det tenkte jeg og! Delene har jeg ( eller det kan jeg skaffe) og montering trur jeg at jeg kan ordne. den linken i første inlegget, den går for 6000.- så må jeg vell få tak på litt kabler ect! Vet du ish va det koster for hjelp med koding? Endret Desember 21, 2016 av rreinkind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Nettopp montert NBT i min F30. Få tak i delene så kan jeg kode for deg👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Jeg plukket deler fra forskjellige huggerier, koed og ebay. Tror jeg havnet på 15-ish. Monterte og kodet selv. Det i min første BMW Gikk greit når man leser litt på div forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå