Gå til innhold

NTB retrofit f11 2014

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har noen spörsmål ang retorifitting av min 2014 BMW 520d f11

Jeg har nå CIC uten navi, men med blåtann med avspilling av musikk, aux og usb i midtkonsollen. Vill gjerne få den store skjermen med NBT, navi og det jeg allerede har (blåtann osv)

Har lest lite her inne og funnet en masse info hit og dit. Kan jeg köpe http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-series-F10-F11-F18-M5-NBT-Professional-LED-HDD-WIFI-Navigation-Sat-Nav-/282296971816?hash=item41ba35f228:g:cRoAAOSwo4pYIdgf ? Skulle det fungere på min bil?

Og hvordan er det med coding? Vad skulle det koste? Kan jeg fixe det selv?

En ting til bare.. I bilens datasystem ligger jo en masse info om tidligere servicer, info om når neste oljeskift skal skje osv. Kommer jeg miste all denne info?

Robin

Endret av rreinkind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, rreinkind skrev:

Så bimmer-tech kan, men det kostet :-(

Hvis du synes Bimmer-tech er dyrt, finner du nok ingen rimeligere løsninger her hjemme. De færreste gidder å påta seg slike ettermonteringer gratis. Det er tross alt litt jobb med det.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Hvis du synes Bimmer-tech er dyrt, finner du nok ingen rimeligere løsninger her hjemme. De færreste gidder å påta seg slike ettermonteringer gratis. Det er tross alt litt jobb med det.. :) 

Jeg fant ikke ut va bimmertech tar for bare å kode enheten, men om jeg skal kjöpe hele settet ( skjerm og NBT ) med koding skal de ha 3355 dollar (ish 30.000)... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at 30.000kr er i overkant, men du må nok fort regne med 15-20.000kr om du ikke har deler selv og skal få noen til å ettermontere for deg. Uansett er det verdt hver eneste krone når du har multimediasystemet du har i dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tenkte jeg og! Delene har jeg ( eller det kan jeg skaffe) og montering trur jeg at jeg kan ordne. den linken i første inlegget, den går for 6000.- så må jeg vell få tak på litt kabler ect! Vet du ish va det koster for hjelp med koding? 

Endret av rreinkind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...