Simenbarstad Skrevet Januar 25, 2017 Skrevet Januar 25, 2017 (endret) Hei KjÞpte meg ein bmw e34 535i for noen veker siden. Fikk den til en god pris sÄ kunne ikke si nei, hehe.... Litt om bilen: Bmw E34 535i. Org 520, godkjendt ombygd til 535i i 1994. 1988 modell. Manuell. Motor - M30b35. Fult elektrisk M5 skinn interiÞr og 4x elektriske vinduer.    Ting som mÄ gjÞrest: Sveise inn nye kanaler og litt div i gulv. Skifte alle stag/foringer/ledd i fram og bakstilling. Skifte frontrute. Rydde opp i litt elektrisk som: vinduer, takluke, passasjerstol, vindusvisker, hÞgtalere/radio.   Ting som er gjort: Kappet ut gulv og kanaler, klart til sveising. Pusset overflaterust og tektylert. Skiftet bremser framme og bak. Ny Luftbelg. Nytt Batteri. Vasket interiÞr deler. Skiftet olje og kjÞlevatten pÄ motor samt oljefilter, bensinfilter, luftfilter. Skiftet register pÄ varmeapparatet. Pusset ned all rust i bagasjeromm og tektylert.   Alt dette pÄ bare dager, sÄ satser pÄ Ä bynde Ä sveise om en uke eller to, sÄ blir det montering og eu godkjenning fÞr jeg reiser i april, sÄ bilen er klar til Ä kjÞrest i sommersessongen.  TrÄd vil bli oppdatert  HÞgre kanal fremme.  hÞgre kanal ved inngangsdÞr fremme.   demontering, liten garasje men alt gÄr  demontering bakseter   demontering  Gulv fÞrerside bake   HÞgre kanal bake Bagasjerommet ferdig   ble en liten kjÞretur onsdag 25 januar for og fÄ opp motivasjonen! Endret Januar 25, 2017 av Simenbarstad
viggo E34 Skrevet Januar 25, 2017 Skrevet Januar 25, 2017 Her har du litt Ä henge fingra i ja Grattulere med e34 Liker planene du har med bilen, bare Ä stÄ pÄ. Blir Ä fÞlge med videre
sveigis Skrevet Januar 25, 2017 Skrevet Januar 25, 2017 Gratulerer med 535 :). Ja jeg ser du mÄ jobbe litt men det er det verdt uten tvil. Den fÞlelsen nÄr ting er ferdig sveist og konservert ,er ubeskrivelig :). Har selv vÊrt der med min med dÄrlige kanaler,traversinnfestninger osv . Et lite tips. SÞrg for Ä skjÞte taklukedreneringslanger sÄnn at de kommer ut kanalen og ikke inn i kanal. Da varer ting lengre. Post updates ofte
Gabz Skrevet Januar 26, 2017 Skrevet Januar 26, 2017 Flott denne Godt Ä se at du fÄr den pÄ veien igjen! FÞlger.
RF91 Skrevet Januar 26, 2017 Skrevet Januar 26, 2017 Bra at du shina opp atte ein E34 Begynna Ä bli fÄ av desse pÄ vegane no. I tillegg e da jo veldig OK+ at bilen e ein 88 mod mtp vidare ombygging
Simenbarstad Skrevet Februar 8, 2017 Forfatter Skrevet Februar 8, 2017 (endret) PÄtide med en liten oppdatering. Har nÄ fÄtt skiftet bremsene rundt om pÄ bilen. Men sÄg at ledningen til bremseklossene ikke var der sÄ dette mÄ leggest opp nytt.. og jeg manglet en bremseklave til hÞgre bak...  SÄ har jeg begyndt Ä sveise sÄvidt, kommer med oppdatering om dette senere. sÄ er det jo alttid sann at det dukker mer og mer problem.... jeg har funnet ut at varme registeret som jeg byttet er gÄent... om noen har det, send meg gjerne en melding. jeg fant ogsÄ ut at sentrallÄsen, ledningsnett til hÞgtallere, elsystemet til vindusvisker og nÞdblink ikke fungerer som det skal. SÄ her mÄ det felsÞkes og rettest opp i. Ellers sÄ venter jeg enda pÄ for og bak stillings deler, bestilt pÄ ebay.de, ventet i 3 uker...  tenker nÄ Ä bare fÄ den eu i fÞrste omgang, og kjÞre litt i sommer, fÞr jeg tar den inn igjen for full overhaling i understell. Kommer stÞrre oppdatering etter hvert Endret Februar 8, 2017 av Simenbarstad
viggo E34 Skrevet Mars 1, 2017 Skrevet Mars 1, 2017 Hvordan gÄr det hÊr? Blir det noe framgang? moekim666 reagerte pÄ dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ