JøranHansen Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 (endret) Har funne en BMW som jeg er litt interessert i som er en 318i. Jar hørt at disse motorene er ganske så upålitelig og er derfor litt usikker på om jeg skal satse på den. Noen som har noen erfaringer? Endret Februar 3, 2017 av JøranHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 @StigJ har litt erfaring. JøranHansen og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JøranHansen Skrevet Februar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2017 God eller dårlig erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 5, 2017 Share Skrevet Februar 5, 2017 (endret) En smule dårlig ja. Måtte overhale og bytte masse med og rundt valvetronicstyringen. Motor begynte å dra dårlig samt fuske litt på lavere turtall. Spes rett under 2000rpm fikk den en skikkelig ugange. Kjørte en stund med det før jeg fikk det fikset. Gul motorlampe kom og gikk. Endte opp med en regning på 32k. Da med en del rabatter på delene. Masse nye deler og 16 timers arbeid etter hva jeg husker. Endret Februar 6, 2017 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 6, 2017 Share Skrevet Februar 6, 2017 (endret) Nå tar jeg dette kun ut i fra hukommelse. Dette ble gjort våren 2014... http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VR51-EUR-04-2006-E91-BMW-318i&diagId=11_3009 Vet ikke om alle delene på bildet over i linken ble byttet. Men i alle fall akselen, fjær og oljerør. Sikkert lager og bolter også. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VR51-EUR-04-2006-E91-BMW-318i&diagId=11_3176 9, 11 og 13. Kanskje noe mer. Endret Februar 6, 2017 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JøranHansen Skrevet Februar 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2017 Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå