FatAndy Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 Hei, prøvde og ta en diagnose på min bmw e36 m3, men fikk bare feil på hjerne og airbag fekk ikke kontakt med noe aent, noen som har tips eller innspill? 95mod cab m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 Nå er ikke dette en bil full av elektronikk og moduler da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatAndy Skrevet Februar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2017 Naida men du ska vell få opp mar en kun hjerne og airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 5, 2017 Share Skrevet Februar 5, 2017 Tja. Kommer også helt anpå hvilken kabel som er plugget i og hvilken program/er du kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 5, 2017 Share Skrevet Februar 5, 2017 Det kan være at resten av modulene kjører med ADS-grensesnitt og du kommer ikke til å få kontakt med OBD-baserte lesere. Ellers er det ikke uvanlig at man har krøll på diagnosesiden på E36. På min har jeg måttet koble fra ledningsnettet slik at diagnosekontakten fungerer på motor/automatkasse. De gangene jeg måtte inn på airbag/ABS måtte jeg spleise ledninger direkte på modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå