kapteinh Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 Hei. Jeg har en 525D 2005 mod e61 med M57 motor. Hadde feilkode på alle 6 pluggene, så skiftet gløderele og alle pluggene. Nå har jeg forsatt feilkode på plugg nr 1 og 5. noen som har koblingssjema over kontakene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 https://drive.google.com/open?id=0B-5KtFtiv6tFUmppOUlhU2lHRzA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Februar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2017 klarer jeg å se om det er kabelbrudd eller andre årsaker med Ista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 Joda, delvis. ISTA skjønner kabelbrudd som oftest. Eivind320x reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Februar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2017 finnes det noen brukeranvisning til ISTA ? har installert programmet, men kan ikke finne koblingskjema som du gjorde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 Det finnes nok en plass. Jeg synes det er relativt enkelt å holde på med. Må bare trykke litt inni det så blir man vant med der etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Februar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2017 (endret) Selv om jeg søker etter fila som du sendte meg, kommer ikke noe opp i ISTA. Når jeg installerte ISTA, så lastet jeg ned begge filene med forskjellige versioner å pakket ut begge ista-d til mappen på C: var dette feil av meg ? Endret Februar 8, 2017 av kapteinh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 Får du startet ista? Får du valgt chassis? Får du opp noe som helst ved søking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Februar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2017 i mine øyne ser det ut som alt fungerer, jeg fant koblingskjema på preheat når jeg skrev inn chassie nummeret på nytt, å søkte etter den. men jeg klarer ikke å trykke meg fram på noe liste til å finne det. er nok så du sier, må nok bare trykke meg gjennom å lære meg programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 (endret) Start ISTA trykk på opperation/New/Read out vehicle data Så trykker du på complete idification. Velg ledingen din, og set up connection Da finner den feil og leser vin nr selv. Vil se slik ut når den er ferdig, trykk på display fault memory Det vil se slik ut, ikke trykk på calculate test plan, da går du over i feilsøkning av de forskjellige feilene. trykk heller på en av feilene ofor og få mere info det vil se slik ut. Endret Februar 8, 2017 av Sand1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Februar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2017 Takk! på min står det ISTA + der det står Rheingold med deg, men er det bare forskjellige versioner ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 9, 2017 Share Skrevet Februar 9, 2017 (endret) ISTA+ er nyere enn Rheingold. Her er en liten manual ala @Sand1 sin. Jeg viser hvordan man kan hente fram manualer og tekniske dokumenter uten å være tilkoblet bilen. Endret Februar 9, 2017 av Otis HMW, Sand1 og Eivind320x reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Februar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2017 Da er jeg litt klokere👍 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå