Runar12 Skrevet Mars 1, 2017 Share Skrevet Mars 1, 2017 Er det mulig å bare sette pluss og minus nedi parklyskoblingen for CCFL Angel Eyes og få nok strøm uten å koble til batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 1, 2017 Share Skrevet Mars 1, 2017 Ja. Gjorde selv det på den E36n jeg hadde en gang i tiden. Orket ikke å begynne å modifisere i ledningsnettet Runar12 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 1, 2017 Share Skrevet Mars 1, 2017 Det funker vel men du vil nok få varsling i dash om defekte pærer. Runar12 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 1, 2017 Share Skrevet Mars 1, 2017 Jeg gjorde det også på den måten, fikk ikke feilmelding. Runar12 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar12 Skrevet Mars 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2017 Da får jeg prøve å se, takk for gode svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå