Gå til innhold

E39t trekke dab antenne fra dash og bak til sidevindu

Anbefalte innlegg

Hei. 

Skal montere dab adapter og må trekke antennekabel fra dashen og bakover til sidevindu i bagasjerom. Hvordan, hvor og hvilken side. Er veldig usikker på hvordan jeg skal angripe dette. 

Bilen er en 2002 e39 touring. Med 16:9 nav skjerm og blir sannsynligvis en Dension dab modul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginal 16:9 navi? 

isåfall ligger modulene i bagasjerommet.  det er KUN en ren skjerm det som står framme.  så da skal dension kobles til radiomodulen(?) som ligger i bagasjerommet.    da blir det enkelt og trekke kabel til antenna:)

modulene i bagasjerommet står i rommet til venstre, og under platen som er i gulvet rett bak ryggen til baksetet om jeg ikke tar feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, space-ace skrev:

orginal 16:9 navi? 

isåfall ligger modulene i bagasjerommet.  det er KUN en ren skjerm det som står framme.  så da skal dension kobles til radiomodulen(?) som ligger i bagasjerommet.    da blir det enkelt og trekke kabel til antenna:)

modulene i bagasjerommet står i rommet til venstre, og under platen som er i gulvet rett bak ryggen til baksetet om jeg ikke tar feil. 

@space-ace Ja det er original 16:9 navi. er en dvd boks til kart og cd veksler bak i bagasjerommet på venstre side. CD veksler er ikke helt frisk, så den kan om nødvendig fjernes...

Har bestilt Dension dab modul fra GS i dag (15 % avslag i dag) og antenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Her fant jeg en installasjonsvideo fra Dension på en e46, er jo mye det samme som e39 så jeg får følge denne oppskriften når Dension enheten kommer fra GS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...