sondre Skrevet Mars 1, 2017 Share Skrevet Mars 1, 2017 Hei. Skal montere dab adapter og må trekke antennekabel fra dashen og bakover til sidevindu i bagasjerom. Hvordan, hvor og hvilken side. Er veldig usikker på hvordan jeg skal angripe dette. Bilen er en 2002 e39 touring. Med 16:9 nav skjerm og blir sannsynligvis en Dension dab modul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 5, 2017 Share Skrevet Mars 5, 2017 Gjennom dashbord, ned kickerpanel på førersiden, under teppet på innsiden nedenfor dørene bakover og gjennom sidedekslene baki. sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 5, 2017 Share Skrevet Mars 5, 2017 orginal 16:9 navi? isåfall ligger modulene i bagasjerommet. det er KUN en ren skjerm det som står framme. så da skal dension kobles til radiomodulen(?) som ligger i bagasjerommet. da blir det enkelt og trekke kabel til antenna:) modulene i bagasjerommet står i rommet til venstre, og under platen som er i gulvet rett bak ryggen til baksetet om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Mars 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2017 7 minutter siden, space-ace skrev: orginal 16:9 navi? isåfall ligger modulene i bagasjerommet. det er KUN en ren skjerm det som står framme. så da skal dension kobles til radiomodulen(?) som ligger i bagasjerommet. da blir det enkelt og trekke kabel til antenna:) modulene i bagasjerommet står i rommet til venstre, og under platen som er i gulvet rett bak ryggen til baksetet om jeg ikke tar feil. @space-ace Ja det er original 16:9 navi. er en dvd boks til kart og cd veksler bak i bagasjerommet på venstre side. CD veksler er ikke helt frisk, så den kan om nødvendig fjernes... Har bestilt Dension dab modul fra GS i dag (15 % avslag i dag) og antenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 5, 2017 Share Skrevet Mars 5, 2017 oki, ja da skal den kobles til bak der. dension bruker vell cdveksler-utgangen på radiomodulen. så cdveksleren får du ikke brukt lengre. cd i bil er noe herk uansett. sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Mars 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2017 CD veksler virker ikke uansett, så det er ikke noe problem ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 Her fant jeg en installasjonsvideo fra Dension på en e46, er jo mye det samme som e39 så jeg får følge denne oppskriften når Dension enheten kommer fra GS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå