Gå til innhold

Lorriz 525i og 535ia fra side 32


Bimmerlorris
 Share

Anbefalte innlegg

Det sitter BC Coilovers på denne bilen, men siden det ikke er et godkjent merke, har jeg besluttet å selge eller bytte i noe annet. Så om noen er intr i coiloversa så er det bare å hyle ut.

Men trenger selv fjørbein til bilen, da dette ikke fulgte med da jeg kjøpte bilen. Heller ikke sommerdekk og felger. Så er på jakt etter sommerdekk på kantfelger. Kun kantfelger er aktuelt 😉 Jo større kant jo bedre 👍

IMG_9778.PNG

IMG_9779.PNG

IMG_9780.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Det sitter BC Coilovers på denne bilen, men siden det ikke er et godkjent merke, har jeg besluttet å selge eller bytte i noe annet. Så om noen er intr i coiloversa så er det bare å hyle ut.

Men trenger selv fjørbein til bilen, da dette ikke fulgte med da jeg kjøpte bilen. Heller ikke sommerdekk og felger. Så er på jakt etter sommerdekk på kantfelger. Kun kantfelger er aktuelt 😉 Jo større kant jo bedre 👍

IMG_9778.PNG

IMG_9779.PNG

IMG_9780.PNG

Jo, glemte å nevne at dersom noen har fjørbein til denne bilen liggende, så er jeg intr i å kjøpe. Fint hvis vedkommende også bor ikke så altfor langt unna Hamar, eller klarer å få skippa det hit på en grei eller rimelig måte 😃 Trenger ikke bremsene da jeg ikke selger coiloversa med dette. Kun reine coilovers 😉 Har 540 bremser som jeg skal ha selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Spankus skrev:

kim andre andgard hallingrød, følger med på e34 norge men gjør ikke så mye ut av meg ;) Sitter bare å sanker deler til min e34:-P:-D

Hva for E34 er det du har da ? Har du tråd her på den ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Hva for E34 er det du har da ? Har du tråd her på den ? 

Har en 95' 525i med div godsaker:-D, har ikke fyret opp noen tråd enda fordi den er i fult bruk p.d.d

Kommer tråd til sommeren når jeg får begynt skikkelig på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Spankus skrev:

Har en 95' 525i med div godsaker:-D, har ikke fyret opp noen tråd enda fordi den er i fult bruk p.d.d

Kommer tråd til sommeren når jeg får begynt skikkelig på den :)

Åja, såpass ny E34 også 👍 Kult 😃 Kan jo ha tråd selv om du ikke har begynt å mekke så fælt enda 🤔 Kult å se progressjon og bilder allikevel synes nå jeg da 😉 Men da venter jeg i spenning på tråd 👍 Har du tråd på noe annet du har hatt tidligere ? Elsker å snoke på E34-tråder 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, viggo E34 skrev:

Flott med tråd lorris entn det er helrestaurering eller bruksbil. Følger med videre

Takk takk Viggo 😃 Fint å ha deg følgende med 👍 Du aner ikke hvor nær du var ved å få solgt bilen din til meg 🤔 Det sto mellom din og en E32 740ia. Jeg tok beslutningen om å kjøpe den og la inn et bud. Men så dukket plutselig gamlebilen til Hellem opp og da visste jeg at løpet var kjørt, siden jeg har fulgt den bilen så lenge og har så mye info om den. Det eneste argumentet mot å kjøpe din, var pga fargeforskjeller og kostnad på lakkering for å få den i én farge og at jeg ikke så for meg at jeg hadde råd til de utgiftene i nær fremtid 🤒🥊💨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har faktisk vurdert å smekke på smalfront fra banebilen da den er i samme farge. 

Hadde det ikke vært for at den andre 535ia'n er 88mod hadde jeg nokk solgt denbå beholdt denne istedet da den virker å være meget bra, dukker jo opp noe småplukk her å der underveis. Men har vært bare bagateller, mange skyr den vel for pesten pga stoff seter å tenker ikke på at man får kjøpt skinn interiør rundt forbi til 1000-3000 kr å tar en times tid å bytte :P var en fra tvedestrand som skulle ha den men han ente opp med nyere 3serie istedet. Ellers har det vært mye jabb å lite seriøse folk.

Men skjønner deg mtp å kjøpe denne som du har fulgt med så lenge å kjenner godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, viggo E34 skrev:

Hehe, har faktisk vurdert å smekke på smalfront fra banebilen da den er i samme farge. 

Hadde det ikke vært for at den andre 535ia'n er 88mod hadde jeg nokk solgt denbå beholdt denne istedet da den virker å være meget bra, dukker jo opp noe småplukk her å der underveis. Men har vært bare bagateller, mange skyr den vel for pesten pga stoff seter å tenker ikke på at man får kjøpt skinn interiør rundt forbi til 1000-3000 kr å tar en times tid å bytte :P var en fra tvedestrand som skulle ha den men han ente opp med nyere 3serie istedet. Ellers har det vært mye jabb å lite seriøse folk.

Men skjønner deg mtp å kjøpe denne som du har fulgt med så lenge å kjenner godt :)

Folk er rare Viggo 😜 Er rar jeg også selvfølgelig, men en raring som ikke bare babler og ikke utfører noen form for handling 😜 Det mange på disse forumene vettu, som bare har lommepenger fra far og mor 😂 Men de sitter og mener og mener i vilden sky 😤 

Stoffinteriør eller ikke, er som du sier, ikke rare jobben å skifte. Tar en liten time, så har du nytt interiør. Sleng på en liten time til så har du nye dørpaneler. 

Men som jeg sa til deg på facebook, så blir den mer lettsolgt med lik farge og hel framskjerm. Og garantert til høyere pris. Men har man ikke pengene som skal til så blir jo alt dyrt og vanskelig. Sånn er det bare. 37 tusen hadde jeg gitt glatt dersom jeg hadde hatt 10-15 ekstra på bok til lakkering av fanger, panser og ny skjerm samt nytt interiør 👍 Jeg vet ikke om det går an å våtslipe de områdene med klarlakkflass og legge på ny klarlakk og samtidig få det til å se ålreit ut ?

Ang kjøpet av 525'n så var veldig intr siden den har denne store rustfix jobben. Da slipper jeg å være redd for at den går i oppløsning de første åra ihvertfall. Dessuten skal den få behandling med sånn Fluid Film samt kanalene skal fylles innvendig med sævvefett 😂 Skal gjøre alt jeg kan for å forebygge at den ruster i filler igjen 👍 Det er myyye småplukk med den, så må nok legge en del kroner og øre i den før jeg er fornøyd 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får gratulere deg her og Tore .:).

Her har du fått deg en grei bil som du kan ha det kos med .

Dessuten så er jo rusten tatt og jaggu var der litt og :).

Her MÅ du være nøye med å følge med.

Ta hver vår og fyll opp med tynnflytende ,så er du sikret .

Som sagt med litt tid her så får du en flott e34 .

Tilslutt Tore ,,

Nå forventer jeg faktisk at denne tråden blir fulgt opp fra din side .

Nå er det startet så mange BimmerLorris tråder som begynner kanonbra og fader ut i intet.:).

Så vær så snill nå og ikke glem vekk denne :).

Husk at all post ,er god post på  et forum.

Som jeg nevner hele tiden,er så mye gøyere med forum  posting på FB :).

Men jaggu glad jeg har FB og :).

Igjen gleder meg til fortsettelsen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert ikke store jobben om man vet hvordan man utbedrer flassing men jeg har ikke kunskaper på omerådet. Men nå skal vi holde oss til tråden hær. 

Blir bra dette lorris, så lenge man er litt føre var så koster det ikke skjorta å fårebygge rust heller ;) denne har nokk havnet i trygge hender ja :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Bimmerlorris changed the title to Lorriz 525i og 535ia fra side 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...