Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har noen steder/personer å anbefale som renoverer felger? Helst i Møre og Romsdal.

Dette gjelder 4 stk style 359 felger som er litt matte og lett kantkjørte. Får man slikt gjort på et pulverlakkeringsverksted? 

• 2 weeks later...
Skrevet

Bumper denne. Østfold felgteknikk er et alternativ, men det koster jo snart det samme som et sett med nye felger i ok kvalitet... :P 

Skrevet (endret)
2 timer siden, Dal-z skrev:

Bumper denne. Østfold felgteknikk er et alternativ, men det koster jo snart det samme som et sett med nye felger i ok kvalitet... :P 

Staute priser kanskje men da blir det vel som nytt 😊 Jeg har "Diamantkutt" på mine og da har jeg ikke noe valg.

Det må da være noen som lakker vanlige felger i feks Ålesund eller Molde vel ?

Endret av Tony Soprano
Skrevet

Dette gjøres på vanlige karosseri- og lakkverksteder, ja. Jeg har sett flere av dem reklamere for dette, også i Møre og Romsdal (Kristiansund, Molde, Ålesund). I Trondheim har Mekonomen en egen avdeling for felgrenovering, prisen ligger rundt 1500 per felg, så vidt jeg husker.

Skrevet (endret)
18 timer siden, Tony Soprano skrev:

Staute priser kanskje men da blir det vel som nytt 😊 Jeg har "Diamantkutt" på mine og da har jeg ikke noe valg.

Det må da være noen som lakker vanlige felger i feks Ålesund eller Molde vel ?

Vanlige lakkeringsverksteder har stort sett anbefalt meg å ta kontakt med de som jobber spesifikt med felger, så tror ikke de er så glad i felger... :P

16 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Hørt med Oslo felgretting?

Rabattavtale gjennom e30meet hvertfall, sparer jo noen kroner.

Takk for tipset! Skal sjekkes ut.

11 timer siden, Basse Lusk skrev:

Dette gjøres på vanlige karosseri- og lakkverksteder, ja. Jeg har sett flere av dem reklamere for dette, også i Møre og Romsdal (Kristiansund, Molde, Ålesund). I Trondheim har Mekonomen en egen avdeling for felgrenovering, prisen ligger rundt 1500 per felg, så vidt jeg husker.

Får ta å sjekke opp litt mer i nærområdet da. Litt overrasket over at det skulle være såpass vanskelig å finne fatt i noen her i nærområdet...

Endret av Dal-z

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...