Gå til innhold

BMW E39 525D Individual


Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått byttet PDC sensoren :D Men lever litt sitt eget liv, lurer kanskje på om det har noe å gjøre med at jeg lakkerte den ene sensoren :/ men de forran funker gull og de bak funker så som så hehe :) også underveis når jeg skulle dra ut sensoren "som pleier å sitte noe jævlig" så dro jeg med hele greien, men hadde heldigvis noe lim så var bare å lime på plass igjen🙌🏽

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert aux Idag :D ble litt jalla nede i hanskerommet da gjengene var for korte i forhold til tykkelsen på veggen i hanskerommet, så gjorde en liten macgyver løsning og satte på en "skive" Hehe. funker knall ihvertfall :D 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, DanielStance skrev:

Nice :D Skulle gjerne hatt AUX i 740en min, men jeg har en eldre utgave av den navien. Tror sånn AUX kabel kun gikk på 2001 eller 2002 og nyere.

Ja ser den :D men du kan forsovidt koble på en dension boks på radio modulen slik at du får Bluetooth/aux osv så du får beholdt orginal spilleren :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, kjelljakob97 skrev:

Ja ser den :D men du kan forsovidt koble på en dension boks på radio modulen slik at du får Bluetooth/aux osv så du får beholdt orginal spilleren :) 

Ja jeg kommer nok til å gjøre det før eller siden :) Er ikke akkurat førsteprioritet for å si det sånn :D Er lite utvalg på bra 2DIN spillere til E38 så da får jeg utnytte original 16:9 så godt jeg kan :)

Har du noe mer planer for bilen din som skal utføres i nærmeste framtid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, DanielStance skrev:

Ja jeg kommer nok til å gjøre det før eller siden :) Er ikke akkurat førsteprioritet for å si det sånn :D Er lite utvalg på bra 2DIN spillere til E38 så da får jeg utnytte original 16:9 så godt jeg kan :)

Har du noe mer planer for bilen din som skal utføres i nærmeste framtid? :)

Blir m-parallel felger til den, men finner jo ingen som er til salgs i nærheten av Hordaland 🙄 Også blir det toning sv ruter etterhvert, ørlite senk og m-sport ratt innvendig og eventuelt svart taktrekk :D muligens montere en sub woofer som skal ligge skjult under passasjer setet 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kjelljakob97 skrev:

Blir m-parallel felger til den, men finner jo ingen som er til salgs i nærheten av Hordaland 🙄 Også blir det toning sv ruter etterhvert, ørlite senk og m-sport ratt innvendig og eventuelt svart taktrekk :D muligens montere en sub woofer som skal ligge skjult under passasjer setet 👍

Høres bra ut det :) Jeg har 2 sett med M-Parallel til E38 :P Synd de har mindre navåpning :P

Du skal ikke gå for M-Sport fangere som alle andre? :D Har ikke vurdert en sånn spoiler?

p1040036x411.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mja får alltids kjøpt spacere så er forsovidt ingen hindring for hvilke bil de kommer fra hehe :P ja nei synes facelift er hakke finere :D Og ja har vært innom tanken på den spoileren der, synes de kler bilen. Blir ikke for lite og ikke for mye :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, kjelljakob97 skrev:

mja får alltids kjøpt spacere så er forsovidt ingen hindring for hvilke bil de kommer fra hehe :P ja nei synes facelift er hakke finere :D Og ja har vært innom tanken på den spoileren der, synes de kler bilen. Blir ikke for lite og ikke for mye :D 

Jojo men de smaleste overgang spacerene er jo fortsatt litt tykkelse på, og bakfelgene er 9,5 brei, så blir vel kanskje stående litt langt ute da? :P

Ja, facelift er fint det :) Men jeg liker M-Sport også. Men da må det være skikkelig og. Altså fanger framme og bak, og med "spyd" i grillen på framfanger. :)

Ja syns den spoileren funker fint :)

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo men de smaleste overgang spacerene er jo fortsatt litt tykkelse på, og bakfelgene er 9,5 brei, så blir vel kanskje stående litt langt ute da? :P

Jojo, facelift er fint det :) Men jeg liker M-Sport også. Men da må det være skikkelig og. Altså fanger framme og bak, og med "spyd" i grillen på framfanger. :)

Ja syns den spoileren funker fint :)

haha ja kan fort bli litt bredt der bak da ja, tipper vegvesenet blir litt hard i buksen da ja hehe. Ja for all de, M-sport er fint det også så lenge det blir gjort skikkelig ja :D 

3 minutter siden, DanielStance skrev:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, kjelljakob97 skrev:

haha ja kan fort bli litt bredt der bak da ja, tipper vegvesenet blir litt hard i buksen da ja hehe. Ja for all de, M-sport er fint det også så lenge det blir gjort skikkelig ja :D 

Ja og når du har US blink i tillegg så kommer de til å ta helt av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DanielStance skrev:

Ja og når du har US blink i tillegg så kommer de til å ta helt av :lol:

Mener det er blitt lovlig med us så lenge lykteglasset og blinklyset er i samme lykt. Som for eksempel e36 er jo blinklysene seperate, og da er det ikke lov, men tror det er lov på E39 og e90 osv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, kjelljakob97 skrev:

Mener det er blitt lovlig med us så lenge lykteglasset og blinklyset er i samme lykt. Som for eksempel e36 er jo blinklysene seperate, og da er det ikke lov, men tror det er lov på E39 og e90 osv 

Tviler. Mener det kun er lov på biler det kommer originalt på, og/eller biler som er importert fra USA.

Mener Thundercoil fikk kjeft av SVV eller Politiet pga US Blink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, DanielStance skrev:

Tviler. Mener det kun er lov på biler det kommer originalt på, og/eller biler som er importert fra USA.

Mener Thundercoil fikk kjeft av SVV eller Politiet pga US Blink.

Åja jaja hehe. Forrige e39 gikk ihvertfall igjennom eu kontroll med us :D Så godt de ikke sa noe på det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...