Gabz Skrevet Mars 24, 2017 Share Skrevet Mars 24, 2017 Når jeg åpner bakluken så holder håndtaket seg i åpen stilling og jeg må dytte det ned igjen. Typisk feil? Gåen fjær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Mars 24, 2017 Share Skrevet Mars 24, 2017 (endret) Typisk etter en eller flere vintere i saltlake. Min ble smørt opp for første gang i år, kilometerstand 150 000. Fungerer fint igjen nå. Brukte en eller annen olje på spray, ala wd40. Endret Mars 24, 2017 av And-reas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2017 Åpne hele mekanismen og smøre eller bare spraye inn sånn den er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Mars 24, 2017 Share Skrevet Mars 24, 2017 Bare åpnet håndtaket og sprayet inn mot fjæra jeg. Blir litt søl . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 24, 2017 Share Skrevet Mars 24, 2017 Jeg gjorde det samme. Sprayet inn og beveget den endel, så kom den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2017 Nice, da tester jeg det i morgen Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 25, 2017 Share Skrevet Mars 25, 2017 Samme hos meg.. Må bare smøre det opp slik som er nevnt. Jeg kjøpte ny hele håndtaket for 3 år siden, men nå går det tregt så hjelper ikke å kjøpe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå