PenguiN- Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 Har i det siste hørt at det kommer litt knirking ifra rattet når jeg ratter rundt på f. eks parkeringsplasser.... Er det noe som skal smøres opp ? Gjelder BMW F11.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 Slepering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 Ja, er dette noe jeg kan ta ut å smøre opp ? hvordan går man i så fall frem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 Hadde samme på min E90. Da ble det smørt opp der rattstammen går igjennom torpedoveggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 Men knirkingen høres ut som den kommer fra rett der rattet snurrer rundt...ikke så langt ned som inntill torpedoveggen liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KHE Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 @PenguiN- Skulle akkurat til å lage en post å spørre om dette! Har nøyaktig samme issue på en F30. Har du/noen andre funnet en løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2017 Nei dessverre. Ingen andre heller som har en løsning på dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå