C.Therese Skrevet April 24, 2017 Share Skrevet April 24, 2017 Hei Er det noen som vet hvor jeg skal henvende meg for å få nytt passord til den opprinnelige profilen min? Jeg måtte opprette en ny for å legge inn dette. Jeg er rimelig sikker på at jeg husker passordet, men av en eller annen grunn fungerer ikke dette lenger, mulig det er for lenge siden forrige innlogging, eller så har noe skjedd etter alle oppdateringer av forumet. Ved bruk av "glemt passord" får jeg opp at epostadressen ikke er registrert. Opprinnelig brukernavn er C.Therese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 24, 2017 Share Skrevet April 24, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2017 Share Skrevet April 24, 2017 2 timer siden, CTH skrev: Hei Er det noen som vet hvor jeg skal henvende meg for å få nytt passord til den opprinnelige profilen min? Jeg måtte opprette en ny for å legge inn dette. Jeg er rimelig sikker på at jeg husker passordet, men av en eller annen grunn fungerer ikke dette lenger, mulig det er for lenge siden forrige innlogging, eller så har noe skjedd etter alle oppdateringer av forumet. Ved bruk av "glemt passord" får jeg opp at epostadressen ikke er registrert. Opprinnelig brukernavn er C.Therese Send en PM til @mkj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Therese Skrevet April 24, 2017 Forfatter Share Skrevet April 24, 2017 Det gjorde jeg for noen dager siden, foreløpig ingen respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå