Blåhvitblogger Skrevet Mai 15, 2017 Share Skrevet Mai 15, 2017 Jeg har vært så heldig å disponere en M3 30 Jahre i to omganger, tilsammen oppunder 700 km. Spesielt å kunne slippe den løs etter innkjøring og 2k-service var en stor opplevelse - det kan du lese om på www.blåhvitblogg.no Største ulempe? Hjulstøy ... Så ja, jeg ville ha undersøkt om det var mulig å få Michelig Pilot Sport med skum til denne, slik jeg skriver om på bloggen og i felg og dekktråden her inne. Men jubileumsfelgene i 20", de er slanke og elegante - de ville jeg ikke ha byttet ut Men ok, dette er en show-off tråd, så her skal bilden få råde: Fahad, Marius2002, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Mai 15, 2017 Share Skrevet Mai 15, 2017 Vinner jeg i lotto til onsdag, så vet jeg hvor jeg skal ringe! Marius2002 og Blåhvitblogger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knoett Skrevet Mai 15, 2017 Share Skrevet Mai 15, 2017 Herlig bil! Michelin Pilot sport med skum? Vil dette dempe hjulstøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blåhvitblogger Skrevet Mai 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2017 28 minutter siden, Knoett skrev: Herlig bil! Michelin Pilot sport med skum? Vil dette dempe hjulstøy? Ja, 15-20% i følge Michelin (har ikke prøvd dem selv). Sjekk gjerne blogg og/ eller "felg og skumdekk"-tråden for mer om dette. Knoett og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå