opeth84 Skrevet i går, 10:16 Forfatter Share Skrevet i går, 10:16 Tur med kompis i går og måtte (dessverre) innom kjøpesenter. Julestress, maaasse kø og parkeringsutfordringer. Bilen min fungerer iallefall som den skal, men temmelig slitt clutch 😆 Etter mye om og men, fant man parkeringsplass. For min del var det verdt alt orket, da jeg så hva som stod rett i nærheten. Nemlig en nydelig rød Porsche 924! Hvor ofte ser man de på veiene, og særlig på vinterstid?! Vurderte en slik i fjor, og nesten litt selvpining å sikle på denne igjen nå 🤣 Forstår at Porsche 924 er ikke den mest kule Porscha, men jeg har alltid vært veldig fascinert av disse. Tenker da 924,944 og særlig 928!😍 Knapt vært innom kjøpesenter her, da jeg er allergisk mot kjøpesenter 😉 Jaggu fant man noe som gjorde opp for disse kjedelige senterene med 10 000 klesbutikker: Bar,bowlingbane,dart, og arkadespill! viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet i går, 11:54 Share Skrevet i går, 11:54 Flott å se denne bli brukt, disse porchene du nevner har sin sjarm di og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet 17 timer siden Forfatter Share Skrevet 17 timer siden 6 timer siden, viggo E34 skrev: Flott å se denne bli brukt, disse porchene du nevner har sin sjarm di og Bråker som et uvær, så skal få sett på mindre potte,tror jeg. Men har jo også hull i eksosen, som hjelper godt på. Ja, helt enig! Begynner å bli mindre av de på veiene, men så er den første modellen fra sent 70-tallet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå