opeth84 Skrevet Lørdag kl. 22:22 Forfatter Share Skrevet Lørdag kl. 22:22 10 timer siden, Mortenej skrev: Gratulerer med godkjent bil Tor Magne. E34 520 er ikke akkurat noen racer, men koste meg maks når jeg tok den på tur. Gleder vi oss til å se bilder Tusen takk, Morten! Absolutt ingen racer, men fy så god denne har vært på langkjøring Bilder skal ordnes vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Lørdag kl. 22:22 Forfatter Share Skrevet Lørdag kl. 22:22 10 timer siden, sveigis skrev: Gratulerer med godkjent bil 😊😊 Kjekt når dette er iorden . Tusen takk, Jan Godt med godkjent bil igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Lørdag kl. 22:29 Forfatter Share Skrevet Lørdag kl. 22:29 (endret) Hadde bilen inn til kontroll og det var jaggu ikke store mangellappen jeg fikk. Jeg hadde frykta verre Forespurt bilder av understell siden den allerede skulle opp på bukk, og det ser ikke so altfor ille ut Mørkt bilde, men om jeg ser riktig, så er det hull på eksosanlegget. Rart det ikke kom opp som mangel, i så fall🤔 Med et slikt utgangspunkt, skal nok denne bli spart for vinteren. Endret Søndag kl. 14:33 av opeth84 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå