doffy_bergen Skrevet Mai 22, 2017 Share Skrevet Mai 22, 2017 Hei, Jeg er den glade eier av en 525 F11 2012 mod. I de siste ukene så har venstre demper bak begynt å lekke luft(tror jeg) Bilen legger seg nedpå når den står stille over natten, men det skjer ikke hver gang. Noen som har peiling på hva som er gale og hva en reparasjon vil koste meg? evt tips og triks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 22, 2017 Share Skrevet Mai 22, 2017 Klassisk feil på F11. Luftbelgen må byttes. Koster vel en 3-4000 kroner om du gjør det selv, antakelig det tredobbelte om du benytter merkeverksted. Sjekk om du har garanti eller kan reklamere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 22, 2017 Share Skrevet Mai 22, 2017 Belger har jeg i alle fall sett billig på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffy_bergen Skrevet Mai 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2017 Takk for kjappe svar! Noen som har link til nye belger og evt DIY video? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 http://arnottinfo.com/manuals/A-2780.pdf hadde samme problem som deg. Min ble skiftet på garanti (2013 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 arnott sine luftbelger skal visstnok være bedre enn orginal belgene fra bmw, slik jeg har skjønnt det ut ifra det jeg har funnet av info på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffy_bergen Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 Mange takk for svar og DiY guide, dopus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffy_bergen Skrevet Juni 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2017 Kan melde om at begge belgene ble byttet på en time med bruk av guiden over😊 Belgene ble kjøpt på eBay for 1600 nok. Bavaria i Stavanger skulle ha 15000 for jobben😨😨😨 Takk for hjelpen folkens! tobiasw, Hawkon88 og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå