kjelljakob97 Skrevet Desember 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2018 6 timer siden, danskiii skrev: E36 kler BBS RK utrolig bra, gleder meg til å få på mine også når de er restaurert! 😀 Har du 10"bak og 8.5 foran? Eller 8.5 rundt om? Nei jeg har bare 8,5 hele veien😄 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 20, 2018 Share Skrevet Desember 20, 2018 4 timer siden, kjelljakob97 skrev: Nei jeg har bare 8,5 hele veien😄 Det er mine også må valse noe foran også om du ikke har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 20, 2018 Share Skrevet Desember 20, 2018 Svært kledelig med RK-hjul på denne og e36 generellt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Desember 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2018 1 time siden, BjornarHS skrev: Svært kledelig med RK-hjul på denne og e36 generellt Jepp helt sant! Var egentlig kjøpt inn til e39en min, kler også de veldig godt men ble Hakke mer fornøyd med de på e36en 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Desember 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2018 2 timer siden, danskiii skrev: Det er mine også må valse noe foran også om du ikke har gjort det Ahr jeg må valse ja 🤔 er det 205 dekk du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 20, 2018 Share Skrevet Desember 20, 2018 1 time siden, kjelljakob97 skrev: Ahr jeg må valse ja 🤔 er det 205 dekk du har da? Skal kjøre med 205 eller 215, hellst 215.. Mange som har hatt disse hjula på e36 og en rask google gir deg den perfekte oppskrifta kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2019 Share Skrevet Januar 5, 2019 Spot on med RK på denne, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Januar 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2019 6 timer siden, Gabz skrev: Spot on med RK på denne, ja Helt enig 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Januar 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2019 Nye plugger på stell😄 bimmerfun, BjornarHS og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Februar 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2019 Fått dillet litt med bilen idag nå som våren nærmer seg 😄 skiltene er hentet ut og har såvidt fått kjørt den litt rundt om kring nå som saltet har regnet vekk. Idag fikk jeg lakkert vekk den grå fargen nede på bakfangeren, spylt reint bakom der «weight reduction» 😛 også slipet vekk rusk og rask på endestussen👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mars 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2019 Ut å lufte fikk også montert låseknapp 😄 BjornarHS og bimmerfun reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet April 9, 2019 Forfatter Share Skrevet April 9, 2019 Dillet litt idag, satt i noen bedre høyttalere så det blir litt bedre lyd 😄 også har jeg slipet ned og lakkert bbs felgene på innsiden. Det var så mye lakkflass så nye lodd hadde ikke festet seg. Nye dekk er på vei(205/35r18), så gleder meg sykt til å få de på bilen 😄 bimmerfun reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet April 16, 2019 Forfatter Share Skrevet April 16, 2019 Da var endelig rk felgene på 😍 må si meg utrolig fornøyd BjornarHS og bimmerfun reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 18, 2019 Share Skrevet April 18, 2019 Det der ble svært flott! Mulig det har vært skrevet tidligere, men har du vurdert alpina-leppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet April 21, 2019 Forfatter Share Skrevet April 21, 2019 På 18.4.2019 den 18.55, BjornarHS skrev: Det der ble svært flott! Mulig det har vært skrevet tidligere, men har du vurdert alpina-leppe? Mange takk😄 ja har absolutt vurdert det, men det kommer litt lengre bak i seansen. Første prio nå blir coilovers for å få den litt stivere da den kan subbe litt innimellom på disse hjulene. Vurderer også og eventuelt valse hjulbuene litt 😄 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå