Skimmy_76 Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 Er det noen her som har detalj kunnskap om hvilke vanos versjoner som er levert? Er enkel vanos kun levert som "fast, med ca 12° vridning, eller er det levert enkel med full variabel vridning og mer vridningsvinkel? Kan man montere en non vanos kam med dobbel vanos topp? Ønsker å ha aktiv vanos (variabel) for å vri kam for tidligere spool up på turbobil, men ønsker å ha passiv eksos kam. Noen som VET?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 er jo levert begge deler, men du må jo skrive hvilken motor det er snakk om her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy_76 Skrevet Juni 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2017 (endret) Er ENKEL vanos levert BÅDE som on/off og variabel? Hvike motorer som har hva er da oppfølgingsspørsmål. Endret Juni 9, 2017 av Skimmy_76 Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy_76 Skrevet Juni 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2017 Finner ikkeno på nett nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy_76 Skrevet Juni 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2017 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 11, 2017 Share Skrevet Juni 11, 2017 (endret) ! Endret Juni 11, 2017 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy_76 Skrevet Juni 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2017 ????? Jeg spør om hva BMW har levert! Står INGEN steder i mine poster om motor spesifikk info, når jeg VET hva de har levert, kommer det OPPFØLGINGSPØRSMÅL om hvilke motorer som har hva. ☝️ Dette står i posten lengre opp også. Men antar du da ikke vet hva de har levert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 11, 2017 Share Skrevet Juni 11, 2017 Har du sett denne guiden? Ser ut som det du er ute etter er levert på m62tu, om eg tolkar dine ønsker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy_76 Skrevet Juni 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2017 4 minutter siden, mcbanan skrev: Har du sett denne guiden? Ser ut som det du er ute etter er levert på m62tu, om eg tolkar dine ønsker rett. Nei, den hadde jeg ikke sett. Helt perfekt, hjertlig takk👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå