E60M5 Skrevet Juni 22, 2017 Skrevet Juni 22, 2017 Hei. Håper noen kloke hoder kan hjelpe meg. Jeg har en 2005 modell bmw E60 2.2l. En dag så var den bare dau, begynte med og være litt tungstartet den ene dagen, andre dagen orka den ikke mer. Når jeg putter nøkkelen i tenning og skal vri om, er ALT svart. ingen lys i dash, ingenting. alt er dødt. Bytta batteri, bytta kabel fra tenningslås og ned til CAS uten hell. sjekka alle sikringer. MEN, er det CAS det er gæli med? Jeg satt med original bmw tester istad, og da fikk jeg kontakt med CAS, så i mitt hode er den ikke defekt, den har også kontakt med nøkkelen og alt det der. Noen tips før jeg blir gal? Noen som har hatt samme problem? Trenger sårt hjelp her..
johanngj Skrevet Juni 24, 2017 Skrevet Juni 24, 2017 Du har sikkert prøvd, men koble vekk ledningen til IBS på batteriet. I og med at du har pre facelift, så er jo dette en gjenganger. Søk på IBS og du vil finne svært mye info!
Hawkon88 Skrevet August 1, 2017 Skrevet August 1, 2017 (endret) Dynamo? jording? Endret August 1, 2017 av Hawkon88
Reef89 Skrevet August 1, 2017 Skrevet August 1, 2017 (endret) Har du sjekket batterikabelen (+) sin skjøt under bilen bak, skal være en skjøt der inni en boks og der kan det irre over tid og i værste fall irre kabelen i to. Hvilke feilmeldinger får du på diagnosen? Endret August 1, 2017 av Reef89
E60M5 Skrevet August 1, 2017 Forfatter Skrevet August 1, 2017 Gammel post, var CAS enheten som var defekt lagunilla og Saltkjelen reagerte på dette 2
lagunilla Skrevet August 2, 2017 Skrevet August 2, 2017 (endret) Ser du er lite aktiv her, men flott at du tar deg tid til å oppdatere tråden. Endret August 2, 2017 av lagunilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå