Syverr Skrevet Juli 1, 2017 Share Skrevet Juli 1, 2017 (endret) Tenkte å begynne en prosjekttråd da eg har litt arbeid foran meg med bilen Litt info om bilen til å begynne med: 525tds 1993 mod, importert i 1998 Km stand 250k på speedometer Granitsilber Metallic Står på sorte Hella DE lykter rundtom Mtech II ratt Sorte M5 skinnstoler fremme Grønne m5 skjørt M5 plate rundt girspak Sort refleksplate Dieselstuss Bilder av det som blir gjort med bilen kommer etterhvert. Planer: Bytte motor da min har rast. Fikse rust rundtom. EU-godkjenne bilen, skulle vert inne Juni 2017 Gå over foringer og understell. Gjøre bilen generelt finere å se til. Muligens bygge om til større Intercooler, Turbo og slikt. Finner sikkert på noe mer å gjøre underveis i tillegg. Lager i grunn tråden for å ha en logg for meg selv, men alltids kjekt om noen bestemmer seg for å følge med på ka eg gjør Endret Juli 1, 2017 av Syverr Feil bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Juli 1, 2017 Share Skrevet Juli 1, 2017 Ser ut som en bra bil dette med fin farge. Syverr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 Kjekt å se flere innpå her med E34 tds!:) Virker som et flott utgangspunkt du har her! Syverr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 Så pen ut denne Syverr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syverr Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2017 (endret) En liten oppdatering: Har begynt å demontere litt på bilen, så nermer seg motorbytte. Men må få tak i ny motor først 😅 Det eg har demontert er blandt annet, frontfanger, grillramme, lyktene og ramme rundt, tatt av turbo og topp. Tok ut M emblemet i grillen når eg først var i gang siden det ikkje er en M bil. Merket i stempelet etter ventilen som knakk. Endret Juli 4, 2017 av Syverr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 Dette så ut til å være en fin e34 :). Gode planer og ser jeg. Gøy med flere e34 tråder her og ikke glem å oppdatere :). Syverr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 12, 2017 Share Skrevet Oktober 12, 2017 Hvordan går det med denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå