TorbjørnH Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Hei! Har opplevd et lite problem på min 320d Xdrive 2009-modell, og det er at omtrent hver gang jeg parkerer bilen min for så og starte den igjen, så ryker sikringen til Klimabetjening/AC, knapper til setevarmere og parksensor. Det skjedde plutselig 1-2 ganger i uken, mens det nå har blitt mer frekvent, hvor sikringa ryker nesten hver gang jeg starter bilen. Sikringa ligger i hanskerommet og er en 10A sikring merket med "77". Noen som kan gi meg tips, svar eller forslag til hva jeg kan gjøre for å finne ut av problemet? På forhånd takk! Mvh, Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Hva går sikring nr 77 til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorbjørnH Skrevet Juli 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2017 Den går til klimakontroll/AC, setevarmer, parkeringssensor, CD-veksler, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 25, 2017 Share Skrevet Juli 25, 2017 Prøv og koble fra de modulene som går til sikringen og se når den ryker og ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå