Otis Skrevet Juli 27, 2017 Share Skrevet Juli 27, 2017 Inpa kan ikke fjerne det. Inpa er diagnose programvare. Ncs kan man kode med. Begge programmer går veldig hånd i hånd. André Sundal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Sundal Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2017 Ok, laster ned begge deler. Må finne tak i en kabel so fort som mulig. Regner med det er plug and play for det meste, og konfigurerer LMA modulen. Ser ut som at det er den som styrer belysning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 27, 2017 Share Skrevet Juli 27, 2017 Anbefaler carly for bmw. Da har du appen med deg på mobilen og kan kode alle bmwer hvor som helst. Trenger bare kabelen og den finnes på ebay André Sundal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 27, 2017 Share Skrevet Juli 27, 2017 (endret) Letteste jeg vet om å bruke er BMW Scanner 1.4 Det finnes guide her på forumet. Jeg kan gjøre det for deg dersom du bor i nærheten av Ålesund. Modulen du skal kode heter forresten LCM, ikke LMA. Endret Juli 27, 2017 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Sundal Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2017 14 minutter siden, Poppy skrev: Letteste jeg vet om å bruke er BMW Scanner 1.4 Det finnes guide her på forumet. Jeg kan gjøre det for deg dersom du bor i nærheten av Ålesund. Modulen du skal kode heter forresten LCM, ikke LMA. En må vel uansett ha kabelen? og det er den eg mangler no. Har bestilt en kabel på ebay men det er estimert leveringstid en eller annen gang i august. Og eg har tilogmed ut august på å få den EU godkjent. Bor i Ørsta/Volda, ganske nært ålesund. Men på grunn av at vannpumpen på bilen er i ferd med å ryke kan eg ikkje flytte på den noko særlig lengde.. Nye deler her er bestilt og vil bli montert, men per no er bilen stasjonert på parkeringsplassen på jobb. Med mindre du tenker å ta en tur på denne siden av fjorden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 27, 2017 Share Skrevet Juli 27, 2017 4 minutter siden, André Sundal skrev: En må vel uansett ha kabelen? og det er den eg mangler no. Har bestilt en kabel på ebay men det er estimert leveringstid en eller annen gang i august. Og eg har tilogmed ut august på å få den EU godkjent. Bor i Ørsta/Volda, ganske nært ålesund. Men på grunn av at vannpumpen på bilen er i ferd med å ryke kan eg ikkje flytte på den noko særlig lengde.. Nye deler her er bestilt og vil bli montert, men per no er bilen stasjonert på parkeringsplassen på jobb. Med mindre du tenker å ta en tur på denne siden av fjorden? Okei, nei ikke tenkt meg til Ørsta i nærmeste fremtid. Det med leveringstid på ting fra ebay er helt bingo, det kan komme imorgen eller det kan komme 31 august. Stemmer at du må ha kabelen ja, til Bmw scanner må du ha en spesifikk kabel kun til det programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Sundal Skrevet August 7, 2017 Forfatter Share Skrevet August 7, 2017 Oppdatering her og! Fikk tak i kablen og etter litt googling og hjelp fra Otis kom eg i mål! US blinkers er nå fjernet og bilen er klar for etterkontroll og EU godkjenning skal vere i boks! Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå