Kristian 325 Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 (endret) Hei. Lurte på om noen her har fått E36 325i M50B25 Non vanos med grenrør og fult effektanlegg gjennom EU kontroll med tanke på utslipp og støy? Endret Juli 30, 2017 av Kristian 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 Det spørs jo hvor høy lyden er det, er det noe sarv av ett kinaanlegg eller rein race potte blir det nok anmerka. Har du mere type supersprint, eisenmann med tüv etc er det nok ingen problemer. Det blir litt som å spør hvor langt ett tau er Er det så mye lyd at det er til bryderi for andre når du kjører kan du regne med anmerkning. Kristian 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 Gamle E34en min med Simons effektanlegg (fra kat og bak) så ut til å gå igjennom EU i hvertfall Men spørs om grenrør kan skape utfordringer? Kristian 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet Juli 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2017 Takk for svar:)Ja jeg er litt i tvil om det går igjennom,lyden er ikke overdrevet høy men man kan høre at eksosen oppgradert:)Men jeg velger å gjøre et forsøk.Er rustfritt effektanlegg og grenrør uten tuv,ingen problem å høre den råe rekkesekser lyden. Smiler bredt hver gang jeg gir på litt:) Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 13 minutter siden, Kristian 325 skrev: Takk for svar:)Ja jeg er litt i tvil om det går igjennom,lyden er ikke overdrevet høy men man kan høre at eksosen oppgradert:)Men jeg velger å gjøre et forsøk.Er rustfritt effektanlegg og grenrør uten tuv,ingen problem å høre den råe rekkesekser lyden. Smiler bredt hver gang jeg gir på litt:) Det tror jeg på Utrolig fin lyd fra M50 motoren. Kristian 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå