Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. skal på langtur med min e39.    jeg la merket til at det kom ut cord på innsiden av ene framdekket, det andre var også gansjke slitt. 

nå har jeg sat på to midlertidige dekk framme, som er nokså slitte men ok foreløbig. 

ville du kjørt langtur med dette ? 140 mil, eller villet du kjørt en annen bil bare?   har tilgang på en bil til men e39n er billigst og best på langtur...

Skrevet

Du må jo fikse hjulstillinga uansett, så det beste er vel å få det gjort. Så slipper du å ødelegge flere dekk også. God tur.

Skrevet

Rekker ikke, jeg må dra i morgen tidlig. Så jeg må ødelegge de dekka jeg skiftet over til i tilfelle ja, men det er igjen krise sålenge jeg ikke punkterer på veien. 

Jeg vet ikke hvor fort det går når det er slik jeg?

Skrevet

Høres litt uansvarlig ut men jeg forstår deg dersom bil nr. to er en Peugeot 205.
Hvis du må dra i morgen så fiks forstillingen på destinasjon eller på veien mot.

Skrevet

Kjørte en vintersesong etter å ha byttet styrestag på bilen, det var fælt å kjøre med sommerdekkene, men når jeg byttet til vinterdekk gikk det helt greitt, tok 4hjuls kontroll nå i sommer og jeg har kjørt mer enn 140 mil, men kjenner du det i rattet at det er tungt, at du må holde igjen eller noe ville jeg tatt hjulkontroll ja.

Skrevet

den er ikke tung eller rar på styringen. sporer ikke i heletatt. 

er det justerbar camber framme på disse?  kan det være det som gjør det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...