Robin L Skrevet Juli 31, 2017 Skrevet Juli 31, 2017 hei. skal på langtur med min e39. jeg la merket til at det kom ut cord på innsiden av ene framdekket, det andre var også gansjke slitt. nå har jeg sat på to midlertidige dekk framme, som er nokså slitte men ok foreløbig. ville du kjørt langtur med dette ? 140 mil, eller villet du kjørt en annen bil bare? har tilgang på en bil til men e39n er billigst og best på langtur...
orala Skrevet Juli 31, 2017 Skrevet Juli 31, 2017 Du må jo fikse hjulstillinga uansett, så det beste er vel å få det gjort. Så slipper du å ødelegge flere dekk også. God tur.
Robin L Skrevet Juli 31, 2017 Forfatter Skrevet Juli 31, 2017 Rekker ikke, jeg må dra i morgen tidlig. Så jeg må ødelegge de dekka jeg skiftet over til i tilfelle ja, men det er igjen krise sålenge jeg ikke punkterer på veien. Jeg vet ikke hvor fort det går når det er slik jeg?
Peak Skrevet Juli 31, 2017 Skrevet Juli 31, 2017 Høres litt uansvarlig ut men jeg forstår deg dersom bil nr. to er en Peugeot 205. Hvis du må dra i morgen så fiks forstillingen på destinasjon eller på veien mot.
Robin L Skrevet Juli 31, 2017 Forfatter Skrevet Juli 31, 2017 Da lar jeg bilen stå, så får jeg gå over bærearmer når jeg kom hjem og bestille en hjulstillingskontroll samt nye dekk Peak, orala og Marius2002 reagerte på dette 3
Haug530D Skrevet August 1, 2017 Skrevet August 1, 2017 Kjørte en vintersesong etter å ha byttet styrestag på bilen, det var fælt å kjøre med sommerdekkene, men når jeg byttet til vinterdekk gikk det helt greitt, tok 4hjuls kontroll nå i sommer og jeg har kjørt mer enn 140 mil, men kjenner du det i rattet at det er tungt, at du må holde igjen eller noe ville jeg tatt hjulkontroll ja.
Robin L Skrevet August 4, 2017 Forfatter Skrevet August 4, 2017 den er ikke tung eller rar på styringen. sporer ikke i heletatt. er det justerbar camber framme på disse? kan det være det som gjør det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå