Reidar Løkken Skrevet August 21, 2017 Share Skrevet August 21, 2017 Jeg har en 2005 med xenon nær og fjernlys i tillegg er de indre (mot midten) halogen lyshorn. Er det mulig å programmere om innstillingen på lysene slik at jeg får lyshornet sammen med fjernlyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 21, 2017 Share Skrevet August 21, 2017 De innerste er vel lys som antenne ved sving? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 21, 2017 Share Skrevet August 21, 2017 ...bare om han har AHL. Usikker, men du kan få lyshorn som DRL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Løkken Skrevet August 22, 2017 Forfatter Share Skrevet August 22, 2017 11 timer siden, Otis skrev: De innerste er vel lys som antenne ved sving? De innerste er kun lyshorn og antennes ikke ved sving. De ytre svinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Løkken Skrevet August 22, 2017 Forfatter Share Skrevet August 22, 2017 11 timer siden, Reef89 skrev: ...bare om han har AHL. Usikker, men du kan få lyshorn som DRL. 11 timer siden, Reef89 skrev: ...bare om han har AHL. Usikker, men du kan få lyshorn som DRL. Hva vil det si? DRL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 22, 2017 Share Skrevet August 22, 2017 DRL = daytime running light. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 22, 2017 Share Skrevet August 22, 2017 (endret) AHL - Adaptive Headlights DRL - Daytime Running Lights D1 - Xenon light / gas discharge H2 - Xenon light HWS - Headlight Washer System LRA - Vertical Headlight Aiming LWR - Verical Headlight Aim Control SRA - Headlight / Fog Light cleaning SWR - Headlamp Cleaning System Det tror jeg skal dekke alt av forkortelser for lysene i front. Jeg anbefaler å lagre denne siden: https://www.bmwsections.com/info/abbreviations.php Der står alle forkortelsene BMW bruker. Forumer flest bruker de og det er enklere å finne resultat på søk når man bruker de. Som f.eks. DRL og AHL. Ellers har @Reef89 og @Otis bedre peiling på E61 enn meg Endret August 22, 2017 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Løkken Skrevet August 22, 2017 Forfatter Share Skrevet August 22, 2017 Kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Løkken Skrevet August 22, 2017 Forfatter Share Skrevet August 22, 2017 17 timer siden, Otis skrev: De innerste er vel lys som antenne ved sving? Nei, de er kun lyshorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå