Clevion Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 Hellu. Har ei venninne som har en 2014 318d F31, med m-sport pakke og litt diverse, og på morran idag så var gulvmattene hennes helt blaute, både fører og passasjer foran, og hu har også gummimatter, de var ikke bløte, men stoffer under var våte, samt borrelåsene. Er det noen som har vært borti liknende, eller vet om dette er kjent blandt F31 bilene? Hu har fortsatt nybilgaranti, så er jo ikke noe stress sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 Høytalerfester knekker i dørene. Desverre vanlig.. takluke? har vært byttet 4 ganger i min f31 318d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 25, 2017 Forfatter Share Skrevet August 25, 2017 (endret) 21 minutter siden, danskiii skrev: Høytalerfester knekker i dørene. Desverre vanlig.. takluke? har vært byttet 4 ganger i min f31 318d. Og høytalerfestene som knekker leder vann inn? Hu har takluke ja. Usikker på om det er panorama, men takluke er det på bilen. Endret August 25, 2017 av Clevion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 Har fått byttet høyttalerne i begge fremdørene pga dette jeg også. Første gang ledet det til vann på matta og andre gang var høyttaler dau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 25, 2017 Forfatter Share Skrevet August 25, 2017 12 minutter siden, StigJ skrev: Har fått byttet høyttalerne i begge fremdørene pga dette jeg også. Første gang ledet det til vann på matta og andre gang var høyttaler dau. Skjønner. Hu har gummimatter, og jeg har stoffmatter, og selv mine er knusktørre as we speak, til og med i matta og i gulvet, så obviously er det en lekkasje der. Hva gjør de for å stoppe lekkasjen? Bytter høytalerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 Bytter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 25, 2017 Forfatter Share Skrevet August 25, 2017 Har bedt hu om å sjekke rundt høytalere, er de blaute så er jo saken ganske enkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 Må vel strengt tatt av med dørtrekket for å sjekke. Lukker du døra litt hardt så vil du vel kunne høre det der. Uansett bare gå inn å få seg time til når mam enda har garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 Letteste er å sjekke om det er fuktig helt nederst på døra i sprekk mellom dørpanel og dør. Det er her det kommer inn. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 Få den inn på bmwverksted og få de til og rette opp i dette, er vel noe Bmw BURDE ta på seg, hadde samme problemet på en E91 facelift, men det var lekkasje i bagasjerom, var sikkert 10liter med vann neddi der hvor batteriet også stod plassert, bilen ble hentet og kjørt direkte til Bmwverksted på dems kappe, jeg ville ringt inn til Bmw og klagd hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 25, 2017 Forfatter Share Skrevet August 25, 2017 7 timer siden, StigJ skrev: Letteste er å sjekke om det er fuktig helt nederst på døra i sprekk mellom dørpanel og dør. Det er her det kommer inn. Usikker på om det var fuktig der, men vått i dørterskelen var det, og det sitter ingen på den siden når hun kjører til og fra jobb. 5 timer siden, ZhilleN skrev: Få den inn på bmwverksted og få de til og rette opp i dette, er vel noe Bmw BURDE ta på seg, hadde samme problemet på en E91 facelift, men det var lekkasje i bagasjerom, var sikkert 10liter med vann neddi der hvor batteriet også stod plassert, bilen ble hentet og kjørt direkte til Bmwverksted på dems kappe, jeg ville ringt inn til Bmw og klagd hvertfall. Fått time til mandagen, så skal de se på det. Tok ikke lang tid før time var satt opp danskiii og ZhilleN reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå