Walkabout Skrevet August 26, 2017 Share Skrevet August 26, 2017 Heisann, opplever at det er en form for beskyttelsesfolie på CIC-skjermen min som løsner i bunnen. Er det bare å rive denne av eller har den noen form for funksjon (utover å beskytte mot riper)? Takker for alle innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 26, 2017 Share Skrevet August 26, 2017 (endret) Tror den "folien" fungerer som no "anti- glare". Kan sikkert fjerne den helt, men da blir det mest sannsynlig vanskelig å tyde skjermen under sterk sollys. Edit: Sett på nettet flere som selger folie til disse enhetene. Så man kan jo evnt bestille ny etter å ha fjernet den gamle Endret August 26, 2017 av ///M-ini95 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 26, 2017 Share Skrevet August 26, 2017 For meg ser dette uoriginalt ut, og da skulle det være greit å fjerne den. Jeg ville dratt litt forsiktig for å få inntrykk om den slipper greit eller ikke. Jeg har en ripete skjerm og vurderer å kjøpe en beskyttelsesfolie på nettet. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 26, 2017 Share Skrevet August 26, 2017 @ogee1 vet du hva BMW bruker på skjermene for å hindre "glare" ? Har selv fått riper på det flere på nett skriver er antiglare coatingen, og dem har buffa dem vekk for så og sette på folie for å ikke slite med å tyde ting i solen. Fant et bilde fra "e90post" som viser eksakt hva slags riper jeg tenker på En runde med polish så den slik ut ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 26, 2017 Share Skrevet August 26, 2017 (endret) For meg ser det ut som at BMW bruker et tynt belegg på skjermen for å hindre reflekser. Dette belegget ser ut til å være veldig skjørt, så nesten alle skjermer rundt omkring har en del riper. Med andre ord en dårlig løsning fra BMW. Det ser ut som at den beste løsningen er å fjerne belegget med plastpolish og deretter montere en antirefleksfilm i plast eller tynt glass, men jeg har ikke testet dette ennå. Jeg har tenkt å montere en antirefleksfilm uten å slipe skjermen i første omgang. Hvis jeg har flaks synes ikke ripene gjennom. Hvis ikke må det slipes. Skriver om det i tråden om konas X3 når jeg får prøvd ut. Endret August 26, 2017 av ogee1 ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 29, 2017 Forfatter Share Skrevet August 29, 2017 Er en uoriginal beskyttelsesfilm på min, har jeg funnet ut. Kommer til å ta den av ved anledning, og muligens erstatte den med en ny beskyttelsesfilm ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå