Engen93 Skrevet August 27, 2017 Share Skrevet August 27, 2017 Hei! Var så heldig å handlet "ny" bil i går! Også kom jeg over tilsvarende modell på Finn med en annen type skjerm. Prøvd å kontakte selger uten å få noe svar.. Bilene er samme årsmodell, bare hans er e87 og min e81. Det store spm er om det er skjerm bytte eller oppdatering ? Selv så har jeg utstyrskode : S609A (Navigation System Proffesional) legger ved utydelig bildet av skjermen, fikk dessverre ikke bedre kvalitet på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 27, 2017 Share Skrevet August 27, 2017 Antar din er nederst og det er standard på 609 utstyr. Kalles ccc. Den øverste er noe uoriginalt sikkert med Android. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engen93 Skrevet August 27, 2017 Forfatter Share Skrevet August 27, 2017 8 minutter siden, Otis skrev: Antar din er nederst og det er standard på 609 utstyr. Kalles ccc. Den øverste er noe uoriginalt sikkert med Android. Ja, min er den kjedelige ccc.. har cic i e91n mye penere. Om man evt går over til sånn android skjerm, er det stor prosess å få til sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet August 27, 2017 Share Skrevet August 27, 2017 Ville gått for en cic kit inn i denne bilen. Det er en relativt grei oppdateringsjobb men det blir en konge løsning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engen93 Skrevet August 27, 2017 Forfatter Share Skrevet August 27, 2017 26 minutter siden, tthuns skrev: Ville gått for en cic kit inn i denne bilen. Det er en relativt grei oppdateringsjobb men det blir en konge løsning! Har du en link ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 27, 2017 Share Skrevet August 27, 2017 Anbefaler CIC ja, monterte selv dette i min e81, med verre utgangspunkt enn det du har. Android-greiene du har avbildet er litt bob-bob. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå