Kan69 Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 (endret) Bilen er BMW e60 525d 2005. Noen som vet hva denne feilkode betyr, har prøvd å slette men den kommer bare opp igjen.airconditionen funker ikke som den skal Endret August 30, 2017 av Kan69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 Det er vannpumpe til klima som er defekt eller kabelbrudd. Du trenger kun senn pumpen for å få rest knappen til å virke samt webasto om du har det. Det er ikke problemet med at ac ikke virker. Kan69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kan69 Skrevet August 30, 2017 Forfatter Share Skrevet August 30, 2017 Tusen takk for kjapt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 Hva er er det som er feil med AC? Fint å bekskrive problemet litt mer konkret, blir det ikke kaldt, da kan det f. eks være lite gass på anlegget. Men er det noe annet som er feil så beskriv problemet så godt som mulig, da blir det lettere å svare på hva som kan være problemet med klimanalegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 Tror samtlige bmw'er jeg har lest av feilkoder på har hatt denne feilkoda.. Så virker helt normalt.. Jeg har den på min e39 også, men jeg har ikke denne pumpa en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kan69 Skrevet August 30, 2017 Forfatter Share Skrevet August 30, 2017 Da har jeg funnet ut av det, hadde panelet av og satte det på igjen og da funket ac igjen. Må ha vært en dårlig kontakt 😊 og feilmeldingen får bare stå der den står 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå