viggo E34 Skrevet September 11, 2017 Share Skrevet September 11, 2017 (endret) Hei, har en 95mod 520ia jeg ønsker å selge til entusiast. Bilen har en del sjeldent utstyr som bl.a rullegardiner i siderutene bak samt el rulle i bakrute. Den har ett meget fint delskinn interiør og org radio, pen bil med noen små skavanker i forbinnelse med eu. Bilen er bra for rust å alle jekkfester er inntakte. Ellers har den en 5trinns automatkasse med overdrive som gir en meget fin kjøreopplevelse, motor går utrolig fint og har ingen anntydning til tikking. Automaten girer meget fint. Blir tatt service på bilen med nye filter å oljer på motor og gir samt luftfilter, bensinfilter og plugger. Bilen har gått 252xxxkm, har nytt batteri, nye sommerdekk og selvfølgelig godt med bensin på tanken. Noe av det værste jeg vet selv er å prøvekjøre eller kjøpe bil der man ikke vet om man kommer seg til nermeste bensinstasjon! Følger også med en ubrukt kasetteholder for midtkonsoll Lappen fra eu. Det som gjennstår er bytte dempere, foring i bærearm og bremseslanger/rør. Blir å ta litt etterhvert, men kan selges som den står for 17 000 evt bud. Burde hatt seg ny bakfanger og bakluke da luke er rusta og fanger har en skade. Oppdaterer her etterhvert som ting blir gjort og forbedret bare spør om det skulle være noe Endret Desember 25, 2017 av viggo E34 S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet September 11, 2017 Share Skrevet September 11, 2017 Du som reiste med denne, hadde avtale om kjøp og henting jeg med sist eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet September 11, 2017 Forfatter Share Skrevet September 11, 2017 Ja kjøpte den av ei som tenkte å selge den i deler hun hadde den bare i kort tid, men den er jo egentlig en drømmebil for originalpolizei f.eks. med litt pussing her og der på dørene å det lille bak ved tanklokk så blir den med ny bakluke å bakfanger absolutt i nærheten av strøken med litt polering. Folk selger jo i deler heller enn å ha bilene sine på eu. Dette fatter jeg ikke, tenker å prøve meg på pusserne etterhvert å se om det blir liv i dem. Prøve å bytte motor så blir det nokk liv. Jeg har desverre litt for mange prosjekter føler jeg nå, men selvfølgelig blir det å småtjone litt nå å da. Plutselig blir denbjo ferdig liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet September 18, 2017 Forfatter Share Skrevet September 18, 2017 Pussermekkanismen sitter dønn, men motoren går vertfall har prøvd å dynke i massevis med wd40 å prøvd å hjelpe til litt virker å sitte fryktelig godt. Men det koster jo ikke rare greiene på høggern så blir vel handla der sendte forespørsel nå Istad. Sitter og med bestilling på koed, med dempere rundtom ++ for å få den godkjent. Så prisen vil nå stige fremover selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet September 20, 2017 Forfatter Share Skrevet September 20, 2017 Da var pussermekkanismen kommet på postkontoret, det gikk da utrolig fort Har og vurdert om jeg skulle kjøpe senkesett eller org m-tech dempere som denne ble levert med og kom fram til at den går org dempere for å holde den org. Synes den fortjener ett videre liv med org understell så da blir det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 Da var pussermekkanisme bytta å funker klokkereint etter å satt mekanismeoverføring feil på motor først slik at pusserne gikk feil. Den jeg fikk nå var av typen med 2 motorer samme som på 535 blant annet, men går fint på hovedmotor en ting mindre på lista så kommer pakke fra koed denne uka med dempere rundtom samt nye bærearmer med foringer å div annet kjafs, satser på å få ferdigstilt å ettervist bilen mot slutten av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet September 30, 2017 Forfatter Share Skrevet September 30, 2017 Fikk såvidt bynt å.bytte dempere i går, ble for mye til å fra for få gjort unna denne før helga. Meen er værtfall igang nå, venstre bak er nå bytta så erdet bare å fortsette i ettermiddag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2017 Da var begge bakdemperne bytta, satt litt bedre i foringa denne så måtte til med litt varme for å få den løs, men av kom den å ny er montert. Håper å få tatt en skikkelig runde på framenden i morgen, bytte dempere, bremseslanger og berearm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2017 Da ble det nye dempere, bremseslanger og bærearmer på begge sider framme. Litt bilder da da gjennstår bare å bytte ett bremserør og få dekk med riktig hastighetsindeks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2017 Lima fanger å montert tåkelys i dag 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2017 Ble bytta rustne bremserør i går, så idag blir det på med nye dekk og etterkontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2017 Da er bilen eu godkjent å klar for 2 nye år på veien ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2017 Skal få tatt en god vask å legge ut nye bilder, søndag eller tidlig i uka om været er nogenlunde greit  service av motor og gir står også for tur Pris 40 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2017 (endret) Ferske bilder da Fine 17" felger Endret Oktober 23, 2017 av viggo E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet November 5, 2017 Forfatter Share Skrevet November 5, 2017 Da er service utført på motor og gir :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg