Petter Hval Frydenheim Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 (endret) Noen som har en adresse som det kan lastes ned inpa fra ? Som virker. Eller et annet program som man ikke må være data guru for å legge inn. Programmet som fulgte med kabelen virker ikke. Skal brukes på e39. Mvh Petter Endret September 18, 2017 av Petter Hval Frydenheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 @Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 @Petter Hval Frydenheim Tjoohooo! Tchekk æot my siggnatjør! Thundercoil, lagunilla og Reef89 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Hval Frydenheim Skrevet September 18, 2017 Forfatter Share Skrevet September 18, 2017 Hæ? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 Hehe. Fryktet at direkte oversatt engelsk med rar uttale ikke skulle bli så enkelt å skjønne. Men i min signatur har du alt du trenger. Evt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Hval Frydenheim Skrevet September 19, 2017 Forfatter Share Skrevet September 19, 2017 ok. takk skal du ha.. Da har jeg fått lagt inn og testet at programmet har kontakt med bilen, den registrerer at tenning blir satt på og skrudd av men når jeg prøver å nå en av modulene som feks motor i mitt tilfelle m57 så får jeg følgende feil mld (se vedlegg bilder) any Idea @Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 19, 2017 Share Skrevet September 19, 2017 Absolutt. Det ser ut til at du kanskje ikke har kopiert inn innholdet fra fxx mappen. Har du et screenshot av inpa ved oppstart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Hval Frydenheim Skrevet September 19, 2017 Forfatter Share Skrevet September 19, 2017 Er ute å kjører nå.men ja oppstartsbildet er identisk med det du har lagt ut i brukerveiledningen din under pt. 2 a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 Ok. Kan du velge din bil og noe annet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Hval Frydenheim Skrevet September 20, 2017 Forfatter Share Skrevet September 20, 2017 Ja. Kommer inn på bilene. mn når jg velger moduler som feks motor abs esp etc så får jg de feil mld som jg tok skjermbilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 Bruker du rund kontakt eller OBD2? Om OBD2.. Sett om det også er rund kontakt i motorrom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Hval Frydenheim Skrevet September 20, 2017 Forfatter Share Skrevet September 20, 2017 Er kun obd. Har kontakt med bilen. Men programmet kommer med feil mld når jeg prøver og åpne de forskjellige modulene i programmet. Uavhengig om den står koblet til eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 Det virker som du mangler filer. Den finner ikke alle rette filer. Usikker nøyaktig hvor det er feil. Kan ta det over teamviewer om du vil? Evt kan jeg laste opp et bilde av min struktur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Hval Frydenheim Skrevet September 20, 2017 Forfatter Share Skrevet September 20, 2017 Team viewer hvordan gjør vi det. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Hval Frydenheim Skrevet September 21, 2017 Forfatter Share Skrevet September 21, 2017 Har nå prøvd å legge det inn på en pc med Windows 10 og den får samme feil meld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå