vegard89 Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 Hei. Var idag og hentet en ny bruktbil. Men når jeg sku åpne bakluke så får jeg ikke gjort det på den knappen utvendig på bakluke. Får åpnet den med nøkkel, men kun det. Noen som vet hva årsaken kan være, er det noe jeg gjør feil? Mvh. Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 Er bryteren seig, eller kan du høre at mikrobryteren slår inn? Pleier å knekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 18, 2017 Forfatter Share Skrevet September 18, 2017 Nei hører ingen lyd fra den nei. Får trykt den inn på samme måte som jeg gjorde med min gamle e46, men ingenting skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 Reklamasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 18, 2017 Forfatter Share Skrevet September 18, 2017 (endret) Er ikke garanti hos denne på bmw lenger når det er en sent registrert 2012 mod? Er det mye jobb og bytte selv? Endret September 18, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 5 minutter siden, vegard89 skrev: Er det mye jobb og bytte selv? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 18, 2017 Forfatter Share Skrevet September 18, 2017 (endret) Okei hva slags del må skiftes eventuelt? Kan ikke så mye om disse bilene Endret September 18, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 Denne delen. Bare å vippe ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 18, 2017 Forfatter Share Skrevet September 18, 2017 (endret) Okei takk Vipper jeg den bare ut fra utsiden, eller må jeg av med trekket innenfra? Endret September 18, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 Fra utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 (endret) Kjøpt bilen privat eller hos firma? Uansett noe å klage på om det var slik og du ikke har blitt informert om det. Endret September 18, 2017 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 18, 2017 Forfatter Share Skrevet September 18, 2017 5 timer siden, lagunilla skrev: Fra utsiden. Okei. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 18, 2017 Forfatter Share Skrevet September 18, 2017 5 timer siden, danskiii skrev: Kjøpt bilen privat eller hos firma? Uansett noe å klage på om det var slik og du ikke har blitt informert om det. Kunne sikkert gjort det, Men den delen koster rundt 200 kr. Så gidder ikke bryet med det hvis det bare er den delen som er feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 19, 2017 Share Skrevet September 19, 2017 (endret) Du har vel ikke tilfeldigvis aktivert "valet mode"? (Eller hva det nå heter). Da kan luken kun åpnes ved trykk på nøkkel. Knappen på selve luken er deaktivert. Bla igjennom opsjonene for dørlås i kjørecomputeren og se hva den står på der. Endret September 19, 2017 av *MrB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 19, 2017 Forfatter Share Skrevet September 19, 2017 (endret) 2 timer siden, *MrB* skrev: Du har vel ikke tilfeldigvis aktivert "valet mode"? (Eller hva det nå heter). Da kan luken kun åpnes ved trykk på nøkkel. Knappen på selve luken er deaktivert. Bla igjennom opsjonene for dørlås i kjørecomputeren og se hva den står på der. Jeg aner ikke, er ikke så kjent med denne bilen hehe. Men kan sjekke det etterpå. Endret September 19, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå