Stigra Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Hei ! Er den heldige eier av en 225 xe iPerformance. Jeg kjøpte denne bilen med Service avtale , og det ble informert om at denne bilen var så godt utstyrt at jeg ikke trengte å tenke på når den skulle på service." BMW ville kalle meg inn for de fulgte med bilen." Så skjer det at jeg plutselig får se at jeg har kjørt 800 km over service tidspunkt. Tar kontakt med for Serviceverksted - og får ikke time på over en uke. Det viser seg at de ikke har hatt kontakt med km på bilen ???? Er denne motoren så fintfølende at jeg bør la bilen stå - eller kan jeg kjøre frem til service den 13 okt ? Oljeskift ??? Glad for tilbakemeldinger Stigra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Kjør på, null problem. Service intervall har god margin, og er preventativt forebygging. Når lampen lyser er det ikke slik at oljen plutselig blir kullsvart og smører dårlig. Peak og Stigra reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigra Skrevet September 30, 2017 Forfatter Share Skrevet September 30, 2017 Takk for innspill !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Bare å kjøre, 800km betyr ingen ting. men rart de ikke kontaktet deg, det gjør de hos meg når den skal på service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 BMW selv sier 10% overskridelse er innenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå