odinalfred Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 Noen som vet hvor jeg kan finne fargekoden på min e90 320d? Tenker da på internettet, regnr: BD54141 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 Jeg får opp fargekode A22, sparkling graphite met. i vin dekoderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odinalfred Skrevet Oktober 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2017 1 time siden, E.H.D skrev: Jeg får opp fargekode A22, sparkling graphite met. i vin dekoderen. Jepp, tusen takk! Ser ut som det er korrekt! Kunne du lagt ved en link til nettsiden du fant det ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 https://www.bmwvin.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 Jeg tror du også finner fargekoden på en klistrelapp i motorrommet. Den er ganske stor og fargenavnet står klart frem, med koden i litt midre skrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 En av de fremre støtdempertårnene eller klistrelapp i B søyle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 On 18.10.2017 at 12.28, odinalfred skrev: Jepp, tusen takk! Ser ut som det er korrekt! Kunne du lagt ved en link til nettsiden du fant det ut på? bimmer.work er en god nettside for vin dekoding for BMW. Bare et lite tips, der står det alt av info om prod. dato, sted den ble produsert, motorspecs, girkassespecs, utstyrsliste osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå