Mortey Skrevet Oktober 23, 2017 Share Skrevet Oktober 23, 2017 (endret) Fikk opp feilkode 4B90(rail pressure on monitoring start), så etter litt søking ser jeg at for stor indre lekasje på dyser går igjen. Skal teste dysene, men nå får jeg ikke start på bilen.. Hvordan kan man teste dysene for indre lekasje uten å starte bilen? holder det å skru på tenninga? Og hva er symptomene på gåen dyse da?:) Endret Oktober 31, 2017 av Mortey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 23, 2017 Share Skrevet Oktober 23, 2017 Du trenger vel bare forsøke å starte mener jeg. Evt hakk 2 på tenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 23, 2017 Share Skrevet Oktober 23, 2017 Napp ut kontakta til kamsensor og ta ut returslangen til dysene og prøv å start. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 23, 2017 Share Skrevet Oktober 23, 2017 For at testen skal gi riktig resultat så heter det at motor må gå. Jeg har også vært borti drastisk feil resultat ved å kun kjøre på starteren. Jeg vil anbefale at du heller forsøker å få start på den (testen skal også egentlig gjøres på varm motor, men om du har noen som er "skikkelig" defekte så viser det nok godt igjen uansett). Du kan eks hjelpe til med silikonspray som "startgass". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortey Skrevet Oktober 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2017 Var dieselpumpa i tanken som var feilen her. Så en video på YouTube at man hadde tilgang til tankpumpa under baksete, men det var en sedan og bensin. Noen som veit om den er lokalisert på samme sted på en diesel-stasjonsvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 30, 2017 Share Skrevet Oktober 30, 2017 Samme plass det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Det er en fordel å nevne hvilken bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Jeg bare konkluderte med E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortey Skrevet Oktober 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2017 Takk for svar Glømte det i forbifarten, trodde det sto i signaturen min.. Det er en 02 E46 320d stasjonsvogn. Noen som vet mulige årsaker til at pumpa i tanken ble defekt? Annet enn at den er gammel og ikke ville mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå