Joakim Bråten Skrevet November 11, 2017 Share Skrevet November 11, 2017 Hei! noen som vet hvordan man bytter grillen på BMW X1??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 11, 2017 Share Skrevet November 11, 2017 Ta tak i den gamle og røsk den rett ut med et kraftig rykk. Funker best om det er litt varmt. Så smetter du på den nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Bråten Skrevet November 12, 2017 Forfatter Share Skrevet November 12, 2017 Har prøvd å røske så hardt jeg kan, er ikke snakk om at det rikker seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 På E91 måtte jeg løsne 4 skruer, ser ut til at det samme gjelder E84. http://e84.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=1123441 Joakim Bråten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Bråten Skrevet November 12, 2017 Forfatter Share Skrevet November 12, 2017 Har løsnet fire skruer også men ingen ting skjer dessvere😩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Jeg trykte inn noen mot hake klips som jeg så inni mellom rillene på min e90. Da slapp jeg også å rykke. Tror det var 4 klips pr grill Joakim Bråten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 30 minutter siden, kapteinh skrev: Jeg trykte inn noen mot hake klips som jeg så inni mellom rillene på min e90. Da slapp jeg også å rykke. Tror det var 4 klips pr grill Det stemmer, på linken jeg postet over var det gode illustrerte bilder. Både skruene og klipsene vises også der. Joakim Bråten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 2 timer siden, Marius2002 skrev: Det stemmer, på linken jeg postet over var det gode illustrerte bilder. Både skruene og klipsene vises også der. Beklager, klikket meg ikke inn. Var ganske godt beskrevet der ja👍 Marius2002 og Joakim Bråten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå