Slavearbeider'n Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Vet ikke om jeg gidder å vente til dekksjappene har tid til å demontere dekka på felgene mine. Tenker å demontere dekka selv ved å deler felgene. I hodet mitt så virker det som det kan fungere. Rent hypotetisk skal vel dette være mulig om man slipper ut alt av luft? Eneste jeg kan se som en utfordring er å kutte silikonen mellom tønne og kant. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Hehe:) Prøv da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 19, 2017 Forfatter Share Skrevet November 19, 2017 Med litt kreativ tenking og litt titting på youtube kom felgene fra hverandre etter litt krangling Jekk og stroppet fast en 2.4, samt jekking fra undersiden. Så fikk man poppet beaden danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 19, 2017 Share Skrevet November 19, 2017 Denne skal jeg huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet November 19, 2017 Share Skrevet November 19, 2017 Korleis fekk du dekket til å sleppe felgkanten? , Sånn at du fekk planken din under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 19, 2017 Forfatter Share Skrevet November 19, 2017 9 minutter siden, carburetion skrev: Korleis fekk du dekket til å sleppe felgkanten? , Sånn at du fekk planken din under. Planken ble lagt på toppen av gummien, så nærme felgkanten den kom. Strammet så jekkestroppen til så godt jeg kunne, slik at planken lå helt beint og helt i ro. Så jekket jeg fra undersiden av dekket så planken sakte men sikkert komprimerte seg lenger og lenger. Og til slutt poppet beaden. Funka veldig dårlig på felger med dekkstrekk, så da man jeg finne en annen metode. Skal prøve igjen i morgen. carburetion reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 19, 2017 Forfatter Share Skrevet November 19, 2017 32 minutter siden, danskiii skrev: Denne skal jeg huske Har man 3-delte felger skal det jo gå helt fint i teorien(var det jeg så til meg selv) og det funker jo. Med litt kreativitet og kjedsomhet på en søndag er det utrolig hva man får til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå