Gå til innhold

F10 hjulproblem


anda22
 Share

Anbefalte innlegg

Hei ! 
Skulle bytte vinterhjul på nye bilen min, og når eg bytta skjønte eg raskt det var for lange bolta.
Hjula gjekk ikkje rundt og bilen rikka ikkje seg. Reiste innom 2 forskjellige dekk butikker og fekk nye hjulbolter. 
Men dei var seffølgelig for lange. Reiste innom den lokale bmw forhandleren og fekk tak i nye hjulbolter der, men dei også var for lange, og hjulet gjekk ikkje rundt.
Kjørte på sommerhjulet og det gjekk heilt fint rundt. Felgane er av typen "bmw 7842651" som er originale felga og skal passe til bilen.

Noken som har vert bort i samme problemet ? Evt løsninger ? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Kan hende det her er helt bom , men du er 100% sikker på at du ikke har satt en felg som er ment bak -forran eller motsatt ell no? Vet jeg dreit meg litt ut på det med 350m felga på f10n..

 

Takk for tips ! Var nok det som var problemet, sjøl om det var lik dekk dimensjon framme og bak. 
Følte meg passe dum der eg sto :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, anda22 skrev:

Takk for tips ! Var nok det som var problemet, sjøl om det var lik dekk dimensjon framme og bak. 
Følte meg passe dum der eg sto :-D

Hehe er lett å drite seg ut der ja :P visste ikke at ET og felgbredde var forskjellig første gang jeg bytta, så kjente meg godt igjen i beskrivelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...