papertiger Skrevet November 22, 2017 Share Skrevet November 22, 2017 13 minutter siden, johnja skrev: Har hatt noen biler fra bilia i det siste, så måtte sjekke litt. Jeg brukte m performance kit, ser at jeg var litt kjapp i min påstand 😎 Regnet nesten med det regner også med at det var på N47 motoren og ikke på B47 motoren som står i F1x LCI? Har forstått det slik at BMW ikke leverer MPPK til B47.. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 22, 2017 Share Skrevet November 22, 2017 30 minutter siden, papertiger skrev: Regnet nesten med det regner også med at det var på N47 motoren og ikke på B47 motoren som står i F1x LCI? Har forstått det slik at BMW ikke leverer MPPK til B47.. Det stemmer nok, siste 520 jeg kjøpte var med fullefekt papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raimohan@online.no Skrevet November 24, 2017 Share Skrevet November 24, 2017 Løsningen er M powerkit. Da får du 200 hk. Koster ca 17 lapper hos bilia. Gjort det på min 2014 mod. og er godt fornøyd. Nybilgarantien opprettholdes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 25, 2017 Share Skrevet November 25, 2017 Det leveres ikke til trådstarters bil, da han har en annen motor enn det du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå