bmwfan Skrevet November 19, 2017 Share Skrevet November 19, 2017 Bilen er importbil og jeg lurer på hvor sim-kortet sitter i bilen hvis det i det hele tatt er montert. Får ikke noe ut av connected idrive via menyene i bilen, så er ikke sikkert dette er installert. Etter det kan se så har jeg Navigasjonssystem Proffesional NBT/CIC-HIGH. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 20, 2017 Share Skrevet November 20, 2017 Sitter i TCB, men kan ikke tas ut. Du kan prøve å lage konto på tyske portalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buckwee Skrevet November 20, 2017 Share Skrevet November 20, 2017 Jeg mener jeg såg en video på youtube, der det var et sim kort inne i selve "SOS"-knappen i taket. Er dette et eget for SOS-funksjonen, eller styrer dette også iDrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 20, 2017 Share Skrevet November 20, 2017 33 minutter siden, Buckwee skrev: Jeg mener jeg såg en video på youtube, der det var et sim kort inne i selve "SOS"-knappen i taket. Er dette et eget for SOS-funksjonen, eller styrer dette også iDrive? Det stemmer dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet November 21, 2017 Forfatter Share Skrevet November 21, 2017 On 20.11.2017 at 12.05, lagunilla skrev: Sitter i TCB, men kan ikke tas ut. Du kan prøve å lage konto på tyske portalen. Okei, det er som jeg tenkte da😉 Har ikke SOS knapp i taket heller. Får heller ikke koplet BMW connected appen til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 21, 2017 Share Skrevet November 21, 2017 Hvis du ikke har har SOS-knappen så har du sikkert ikke TCB, og da kan du ikke koble deg til bilen via app. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet November 21, 2017 Forfatter Share Skrevet November 21, 2017 4 minutter siden, lagunilla skrev: Hvis du ikke har har SOS-knappen så har du sikkert ikke TCB, og da kan du ikke koble deg til bilen via app. Akkurat,, da kommer jeg ikke noe videre med dette.. Sikkert ikke billig å ettermontere heller🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet November 21, 2017 Forfatter Share Skrevet November 21, 2017 On 20.11.2017 at 13.28, lagunilla skrev: Det stemmer dessverre ikke. Hvor sitter vanligvis tcb på disse bilene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet November 21, 2017 Forfatter Share Skrevet November 21, 2017 On 20. november 2017 at 12.05, lagunilla skrev: Sitter i TCB, men kan ikke tas ut. Du kan prøve å lage konto på tyske portalen. Har gjort det, men finner ikke bilen min når jeg legger inn VIN nummeret, har prøvd med norsk konto å. På bmw connected drive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 1, 2017 Share Skrevet Desember 1, 2017 Først og fremst bør du sjekke utstyrslista, har du de opsjonene som trengs er det null problem å få til Remote App uten å bytte simkort. Og selv om du skulle få byttet simkort tror jeg du ikke får til noe mer av den grunn. bmwfan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå