runstra Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 Opplever at bilen låser seg , låser seg opp og låsen lever sitt eget liv ved vask av bil med høyttrykksvasker. Nå sist åpnet også bagasjelokket seg... ikke praktisk når man spyler bilen. Virker som sensorene er veldig sensitive. Jeg hadde i utganspunktet bilen ulåst. Noen andre som opplever dette og evnt har noe råd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 (endret) Tror typ alle biler med comfort access gjør det når det kommer vannstråle på sensoren Min låser seg opp igjen når jeg spyler rundt/på dørhåndtakene. En smule irriterende ja Endret November 30, 2017 av Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 (endret) Ja, irriterende. Jeg må gjemme nøklene langt vekk unna rekkevidde for og få has på dette problemet Endret November 30, 2017 av codex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 5 minutter siden, codex skrev: Ja, irriterende. Jeg må gjemme nøklene langt vekk unna rekkevidde for og få has på dette problemet Funker dårlig for oss som ikke vasker bilen hjemme runstra reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 10 minutes ago, Daniel. said: Funker dårlig for oss som ikke vasker bilen hjemme Bare og kaste langt vekk runstra og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 Du vil vel unngå det om du legger nøklene inni bilen. Tror bare håndtakene reagerer hvis det er en nøkkel innen rekkevidde på utsiden av bilen. Alternativt kan du dra ut metalldelen/nødnøkkelen og ha den i lomma og la "plastdelen" av nøkkelen ligge inni bilen. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet November 30, 2017 Forfatter Share Skrevet November 30, 2017 6 minutter siden, Hpi skrev: Du vil vel unngå det om du legger nøklene inni bilen. Tror bare håndtakene reagerer hvis det er en nøkkel innen rekkevidde på utsiden av bilen. Alternativt kan du dra ut metalldelen/nødnøkkelen og ha den i lomma og la "plastdelen" av nøkkelen ligge inni bilen. Godt forslag , skal prøve 👍🏻 Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet November 30, 2017 Forfatter Share Skrevet November 30, 2017 24 minutter siden, codex skrev: Ja, irriterende. Jeg må gjemme nøklene langt vekk unna rekkevidde for og få has på dette problemet Eller la den ligge i bilen som en lenger ned skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet November 30, 2017 Forfatter Share Skrevet November 30, 2017 37 minutter siden, Daniel. skrev: Tror typ alle biler med comfort access gjør det når det kommer vannstråle på sensoren Min låser seg opp igjen når jeg spyler rundt/på dørhåndtakene. En smule irriterende ja Oki, Mener at X5 'n ikke var så følsom .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 Har E61 med comfort access og opplever akkurat det samme som trådstarter. Bare å la nøkkelen ligge i bilen så slipper du problemet 😀 runstra reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 Akkurat samme problem på min å, så legge nøkklene i bilen eller et stykke vekk på utsiden:-) runstra reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 5, 2017 Share Skrevet Desember 5, 2017 I mitt tilfelle funker det ikke å bare legge nøkkelen inne i bilen. Min løsning er å sette nøkkelen i tenningslåsen. runstra reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå