Gå til innhold

Comfort access problem ved bilvask

runstra
 Share

Anbefalte innlegg

Opplever at bilen låser seg , låser seg opp og låsen lever sitt eget liv ved vask av bil med høyttrykksvasker. Nå sist åpnet også bagasjelokket seg... ikke praktisk når man spyler bilen. Virker som sensorene er veldig sensitive. Jeg hadde i utganspunktet bilen ulåst.  Noen andre som opplever dette og evnt har noe råd ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil vel unngå det om du legger nøklene inni bilen. Tror bare håndtakene reagerer hvis det er en nøkkel innen rekkevidde på utsiden av bilen. 

Alternativt kan du dra ut metalldelen/nødnøkkelen og ha den i lomma og la "plastdelen" av nøkkelen ligge inni bilen. 

IMG_20171130_222508526.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hpi skrev:

Du vil vel unngå det om du legger nøklene inni bilen. Tror bare håndtakene reagerer hvis det er en nøkkel innen rekkevidde på utsiden av bilen. 

Alternativt kan du dra ut metalldelen/nødnøkkelen og ha den i lomma og la "plastdelen" av nøkkelen ligge inni bilen. 

IMG_20171130_222508526.jpg

Godt forslag , skal prøve 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Daniel. skrev:

Tror typ alle biler med comfort access gjør det når det kommer vannstråle på sensoren :)

Min låser seg opp igjen når jeg spyler rundt/på dørhåndtakene. En smule irriterende ja :P

Oki, Mener at X5 'n ikke var så følsom ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...