Gå til innhold

Retrofit Hella Facelift baklykter E39 spørsmål

Slavearbeider'n
 Share

Anbefalte innlegg

Har noen kjipe Depo baklykter på M5'en min og vil selvfølgelig bytte ut disse med noen orginale faceliftlykter, bilen er en 05/99 mod, så jeg er usikker på hvilken LCM som sitter der fra før. Den er i tillegg ombygd så LCM'en kan stamme fra donorbilen er den som ble bygget opp, enten '96 eller '99.
Men etter det jeg har forstått så burde man oppgradere til LCM 3 eller 4 for at lyktene skal fungere optimalt. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, RemyNG skrev:

Pass på at LCM3 ikke er av de første generasjonene de klarer ikke led lyktene selv om man får kodet det. Så helst fra en senere versjon. Eller at den kommer fra en facelift modell. 

har ikke en facelift lcm 3 liggende å slenge du da @RemyNG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed og GS selger jo komplett retrofit kit med nødvendige ballaster og alt som behøves. Har lest litt på andre utenlandske forumer og de mener bestemt at det er bedre lys i lykter som kommer fra faceliftbiler eller lyset som kommer fra retrofit kittet, stemmer dette?

Trodde det var hipp som happ jeg. Er det i så fall mye jobb som må gjøres for å innstallere OEM lykter fra en delebil f.eks. på min bil, etter det jeg har forstått har ikke facelift biler disse ballastene/boksene for å styre lyktene?

Har ett sett med brukte facelift lykter for hånda, vil ikke ta noen avgjørelse enda om det er knot å få lyktene til å fungere. Hater el.arbeid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...