Slavearbeider'n Skrevet Desember 5, 2017 Share Skrevet Desember 5, 2017 Har noen kjipe Depo baklykter på M5'en min og vil selvfølgelig bytte ut disse med noen orginale faceliftlykter, bilen er en 05/99 mod, så jeg er usikker på hvilken LCM som sitter der fra før. Den er i tillegg ombygd så LCM'en kan stamme fra donorbilen er den som ble bygget opp, enten '96 eller '99. Men etter det jeg har forstått så burde man oppgradere til LCM 3 eller 4 for at lyktene skal fungere optimalt. Stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 5, 2017 Share Skrevet Desember 5, 2017 Ja. Kan være en grei "oppgradering" uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2017 3 minutter siden, Daniel. skrev: Ja. Kan være en grei "oppgradering" uansett Takk, Skulle gjerne kasta baklyktene til skogs men da trenger jeg nye først..... Klarer ikke fordra de lyktene som satt på bilen da jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Desember 5, 2017 Share Skrevet Desember 5, 2017 Pass på at LCM3 ikke er av de første generasjonene de klarer ikke led lyktene selv om man får kodet det. Så helst fra en senere versjon. Eller at den kommer fra en facelift modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 5, 2017 Share Skrevet Desember 5, 2017 (endret) Kan jo være det sitter LCM 3 eller nyere der allerede Sitter her på passasjersiden: Endret Desember 5, 2017 av Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2017 46 minutter siden, RemyNG skrev: Pass på at LCM3 ikke er av de første generasjonene de klarer ikke led lyktene selv om man får kodet det. Så helst fra en senere versjon. Eller at den kommer fra en facelift modell. har ikke en facelift lcm 3 liggende å slenge du da @RemyNG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Desember 5, 2017 Share Skrevet Desember 5, 2017 Har en lysmodul fra en 2002 mod, om det er av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2017 14 minutter siden, Skare1 skrev: Har en lysmodul fra en 2002 mod, om det er av interesse yes, absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Desember 6, 2017 Share Skrevet Desember 6, 2017 9 timer siden, Slavearbeider'n skrev: har ikke en facelift lcm 3 liggende å slenge du da @RemyNG? Nope beklager veldig lite av det liggende Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2017 Koed og GS selger jo komplett retrofit kit med nødvendige ballaster og alt som behøves. Har lest litt på andre utenlandske forumer og de mener bestemt at det er bedre lys i lykter som kommer fra faceliftbiler eller lyset som kommer fra retrofit kittet, stemmer dette? Trodde det var hipp som happ jeg. Er det i så fall mye jobb som må gjøres for å innstallere OEM lykter fra en delebil f.eks. på min bil, etter det jeg har forstått har ikke facelift biler disse ballastene/boksene for å styre lyktene? Har ett sett med brukte facelift lykter for hånda, vil ikke ta noen avgjørelse enda om det er knot å få lyktene til å fungere. Hater el.arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå