Matusj7 Skrevet Desember 8, 2017 Share Skrevet Desember 8, 2017 (endret) Hei. Har ein BMW e39 520i. Bilen har dårlig akselerasjon og toppfart. Når eg kjøre i oppoverbakker så må eg bruke 2 gir for å komme meg opp. Av og til så går den ganske bra men av og til så kjøre eg i 50 km/t for bilen klare ikkje dra meir. Når bilen klare ikkje dra meir, så begynner motorlampen å lyse. På tomgang så hopper den mellom 0,5 og 1 rpm. Har bytte alle plugger, 2 coiler som var dårlige, lambda, bensinfilter og luftfilter, men bilen går like dårligt. Har og sett at det eine bensinrøret er litt klemt. Kan det var det som gjer at bilen drar så dårligt? Evnt kva kan var galt? Endret Desember 8, 2017 av Matusj7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 8, 2017 Share Skrevet Desember 8, 2017 Det og 100 andre ting kan være galt. Få lest ut feilminnet på bilen, det kan alle verksteder gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 8, 2017 Share Skrevet Desember 8, 2017 Første steget er å få tatt diagnose ja som nevnt over ellers blir det bare gjetting, synsing og du ender opp med å bytte unødvendige deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matusj7 Skrevet Desember 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2017 Har vore å tatt diagnose ja, i 2 bilverksteder og begge fekk forskjellige feil. Dei delene blei bytte men hjalp ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Desember 9, 2017 Share Skrevet Desember 9, 2017 Har du byttet camsensor? Denne gikk på en E39 jeg hadde da var bilen helt umulig å kjøre, den kunne virke fint mindre i perioder. Har du tatt ny diagnose etter at du har byttet disse andre delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matusj7 Skrevet Desember 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2017 Nei har ikkje tatt ny diagnose etter det, men tenkte å gjer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå