Anonym123 Skrevet Desember 26, 2017 Share Skrevet Desember 26, 2017 Har en BMW e39 99-modell som jeg har lyst til å kode US-blinkers for eksempel, men vet ikkje hvordan jeg gjør d. Noen her som vet hvirdan man koder 99-modell e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 26, 2017 Share Skrevet Desember 26, 2017 Jeg brukte carly bmw pro appen og en carly obd2 til micro isb adapterkabel fra ebay. Da koder man enkelt inn us blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 26, 2017 Share Skrevet Desember 26, 2017 Eventuelt BMW Scanner. Så må du vel ha LCM 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym123 Skrevet Desember 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2017 (endret) 29 minutter siden, Evopower skrev: Jeg brukte carly bmw pro appen og en carly obd2 til micro isb adapterkabel fra ebay. Da koder man enkelt inn us blinkers Har du en link til dette?🙂 Funker dette til en 99-modell da? Endret Desember 26, 2017 av Anonym123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym123 Skrevet Desember 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2017 7 minutter siden, E.C. skrev: Eventuelt BMW Scanner. Så må du vel ha LCM 3. Har du en link til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 26, 2017 Share Skrevet Desember 26, 2017 21 minutter siden, Anonym123 skrev: Har du en link til dette?🙂 Funker dette til en 99-modell da? Forutsetter at du har obd2. Har du den runde kontakten i motorrommet? I få fall må du inn med pc utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym123 Skrevet Desember 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2017 Ja jeg har en rundkontakt i motorrommet, også har jeg en firkantet kontakt ned til venstre under rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 26, 2017 Share Skrevet Desember 26, 2017 Riktig kategori:http://bimmers.no/forums/forum/87-koding-og-diagnose/ Men du finner enkelt BMW scanner med kabel, carly adapter og alt en trenger ved å bruke www.google.no. US blinklys fungerer kun på LCM3. Finn ut om du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå